Ами всъщност винаги има някакъв минимум, за да е активна сделката. В началото слагаха по-големи минимуми (пример: сделката е активна при закупуване на минимум 30ваучера). В последствие ги намалиха и даже на повечето места минимумът е 2. Като цяло първоначалната идея на сайтовете за колективно пазаруване се изменя постоянно, защото това е съвсем нов похват на българския пазар, който търпи много подобрения и нововъведения.
Честно казано това, че станаха прекалено много ме отказа да ги следя, вече ги разглеждам през някакви периоди или ако ми трябва нещо конкретно. В началото беше доста по-интересно и хората очакваха с интерес, какво ново ще има като оферта. Вече повечето клиенти започнаха да са с идеята, че постоянно ще има нещо намалено, което намалява потребителската лоялност. Както и да е, отнесох се в разяснения.
Все пак, ако човек редовно следи сайтовете за колективно пазаруване ще може да направи доста добри покупки на по-привлекателни цени!