-
първата тема надмина 100 страници,и пускам новичка.
:arrow: последният филм,който гледах беше who's your daddy.
много сладък филм. [heart__]
-
Професия Блондинка 1,2
-
Fracture
-
Кървав диамант .. за съжаление не можах да го гледам на Кино, затова си взех ДВД..
-
американска история х.
много ми хареса.
-
(http://arenabg.com/posters/0ecec805a402485863470266a59480da93c0736e28weekslater2_large.jpg)
-
pretty cool too.
[lol] [lol] [lol] много странен,забавен и доста откачен филм...
[lol] [lol] [lol] гледайте го,ще ви хареса.
-
Да,мило! [lol]
-
Twin Peaks - Fire Walk With Me
-
Кънки с остър връх
-
The Reaping (http://"http://www.imdb.com/find?s=all&q=The+Reaping")
-
Harry Potter 5 [lol]
-
The Reaping (http://"http://www.imdb.com/find?s=all&q=The+Reaping")
-
"Завръщане в бъдещето 2" утре се заемам с 3 докато чакам превод на Хари Потър 7 [shame] :p
-
бъфи :)
-
гледах Хари Потърите, защото нито един не бях гледала. сега съжалявам, че ги гледах... [evil]
но всъщност най-последният беше Казино Роял. той ми хареса :) новият Джеймс Бонд ми допада.
-
Eфектът на спусъка
-
Един от любимите ми филми,гледах го за 586959 път - Град на ангели
-
Един от любимите ми филми,гледах го за 586959 път - Град на ангели
И аз,и аз :p И "В тила на врага" също [inlovee]
-
Аз пък последно Войната вкъщи,няколко серийки [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
just like heaven [inlovee] [inlovee]
-
Supernatural няколко епизода. в началото съм де, но ми харесва :)
-
чай са как се казваше........на английски ше го кажа It's a Boy girl thing. Много е якичък филма :)
-
Превеждат го "Тинейджърски работи".. :)
:arrow: Последно гледах..."Каролина".. [confused]
-
малко Бъфи от сървъра, беше ми домъчняло :)
-
Ми май беше "Дяволът носи Прада" :p
-
Ни чул, ни видял..... супер смях е тоя филм
-
Брилянтин 2 [lol]
-
Превеждат го "Тинейджърски работи".. :)
:arrow: Последно гледах..."Каролина".. [confused]
А мерси :) BTW Каролина е много хубав филм :) преди няколко дни го гледах :)
А последния беше с Адам Сандлър - Little Nicky / Малкият Ники.Тоя човек е невероятен просто,а филма си заслужава на 100% :)
-
вероника марс :)
-
Hitch :) много ми хареса, скоро не бях гледала комедия, на която наистина да се смея [lol]
-
Chocolat страхотен филм, мн мн ми хареса! [inlovee]
(http://www.img.zamunda.net/bitbucket/Chocolat%20Movie%202000.jpg)
-
Интервю с Вампир
хубав филм
само едно разочорование
навсякъде пишат че разказва историята на вампира ЛЕСТАТ(Том Круз)
а то разкава историята на Луи(Брад Пит)
-
Интервю с Вампир
хубав филм
само едно разочорование
навсякъде пишат че разказва историята на вампира ЛЕСТАТ(Том Круз)
а то разкава историята на Луи(Брад Пит)
Ааа филма е невероятен [inlovee] Ама то де да знам и за Лестат се разказва доста,предпочитам него пред Луи :p
:arrow: Музика и Текст again [inlovee]
-
[lol] "Хайде на сърф" или нещо такова с едни пингвинчета [inlovee] Супер сладко анимационно филмче..имам си и любимец вече - Пилето Джо [lol] Прилича на наркоманче [hey sexyy] [lol] И почнах да гледам една комедия "Кодово име чистач" [lol] Сега почват май да го дават по кината,много интересен изглежда [namigggg]
-
[lol] "Хайде на сърф" или нещо такова с едни пингвинчета [inlovee] Супер сладко анимационно филмче..имам си и любимец вече - Пилето Джо [lol] Прилича на наркоманче [hey sexyy] [lol] И почнах да гледам една комедия "Кодово име чистач" [lol] Сега почват май да го дават по кината,много интересен изглежда [namigggg]
Аааа аз специялно заради Чикън Джо си зех детцко меню от МакДоналдс [lol] И сега си го имам на играчка [pleZz]
:arrow: Без Свян - една бозичка по Нова (треа да си запълвам времето с нещо все пак [lol] )
-
[lol] "Хайде на сърф" или нещо такова с едни пингвинчета [inlovee] Супер сладко анимационно филмче..имам си и любимец вече - Пилето Джо [lol] Прилича на наркоманче [hey sexyy] [lol] И почнах да гледам една комедия "Кодово име чистач" [lol] Сега почват май да го дават по кината,много интересен изглежда [namigggg]
Аааа аз специялно заради Чикън Джо си зех детцко меню от МакДоналдс [lol] И сега си го имам на играчка [pleZz]
:arrow: Без Свян - една бозичка по Нова (треа да си запълвам времето с нещо все пак [lol] )
[ooooo] [ooooo] [ooooo] Има ли го пилето Джооо??? [oops] [lol] Ще си го взема и аз пък :p Последно гледах във vbox7 Войната вкъщи 16-ти епизод май [inlovee]
-
ее то беше отдавна [confused] в Мола бяхме на кино и го имаше (гледахме Потър май) и вече не го дават [sad3]
:arrow: Преодолей го / Get Over It. некъв як беше :)
-
Полярен експрес :)
-
някъв по Диема Фемили, за коне беше :)
-
The Fountain
-
Парфюм:Историята на един убиец...супер филм....
-
Dancer in the Dark [heart__]
-
Georgiа Rulles приятно филмче
-
Transporter 1 и 2 /първият филм определено е по-интересен от втория/
-
Интервю с Вампир
хубав филм
само едно разочорование
навсякъде пишат че разказва историята на вампира ЛЕСТАТ(Том Круз)
а то разкава историята на Луи(Брад Пит)
Аз не останах впечатлена от филма. Не беше това, което очаквах, но като цяло историята е интересна. :)
:arrow: Red line. Много ми хареса. :)
-
ЗОРОООО [inlovee] [inlovee] [inlovee] :hot:
-
What's The Worst That Could Happend? :)
Участват Мартин Лоурънс и Дани ДеВито ... Супер филмче :)
-
Хостел 2 :)
-
Ами "Кошмар Преди Коледа" [inlovee] [inlovee] [inlovee] Тим Бъртън е велик [inlovee] [inlovee]
-
Ами "Кошмар Преди Коледа" [inlovee] [inlovee] [inlovee] Тим Бъртън е велик [inlovee] [inlovee]
велик е и това е шедьовърът му :) поздравления за добрия вкус :p
аз пък гледах малко Supernatural
-
Ами "Кошмар Преди Коледа" [inlovee] [inlovee] [inlovee] Тим Бъртън е велик [inlovee] [inlovee]
велик е и това е шедьовърът му :) поздравления за добрия вкус :p
аз пък гледах малко Supernatural
Хаха мерси :) Той е най-великия режисьор според мене :) Филмите му найстина са невероятни :)
:arrow: "Бамби" [lol] сега мисля да нападам "Булката Труп" (не че не съм я гледала,ама реших да погледам Бъртън тия дни [lol] )
-
"Пианистът"
и
"Плажът"
-
Transporter 1 и 2 /първият филм определено е по-интересен от втория/
на мен пък 2я ми беше по-готин [lol]
-
"Малката Русалка" за стотен път сигурно... музиката е просто вълшебна! [inlovee]
-
"Малката Русалка" за стотен път сигурно... музиката е просто вълшебна! [inlovee]
Като са в лодката ми е любимия момент [lol] И където рачето пее [lol] [inlovee]
Последно гледах Тя е пич за 6865995 път и Момиче за милиони..пак за стотен път..винаги плача на него [reevvv]
-
"Малката Русалка" за стотен път сигурно... музиката е просто вълшебна! [inlovee]
Като са в лодката ми е любимия момент [lol] И където рачето пее [lol] [inlovee]
Последно гледах Тя е пич за 6865995 път и Момиче за милиони..пак за стотен път..винаги плача на него [reevvv]
ААаааа аз я имам песента от лодката [lol] [lol] [lol] Има я и в испълнение на некфа мацка, така де некъф опит да блесне [lol] [lol]
:arrow: Час Пик 3 [lol] [lol] [lol]
-
Една нощ в Роксбъри [lol]
-
"Малката Русалка" за стотен път сигурно... музиката е просто вълшебна! [inlovee]
Като са в лодката ми е любимия момент [lol] И където рачето пее [lol] [inlovee]
Последно гледах Тя е пич за 6865995 път и Момиче за милиони..пак за стотен път..винаги плача на него [reevvv]
ААаааа аз я имам песента от лодката [lol] [lol] [lol] Има я и в изпълнение на неква мацка, така де некъв опит да блесне [lol] [lol]
:arrow: Час Пик 3 [lol] [lol] [lol]
извън филма я изпълнява Питър Андре, казва се "Kiss The Girl" :) и на мен ми е любима, атмосферата е супер...
последно гледах филм по телевизията, но така и не му разбрах заглавието. но пък беше горе-долу хубав. [lol]
-
"Малката Русалка" за стотен път сигурно... музиката е просто вълшебна! [inlovee]
Като са в лодката ми е любимия момент [lol] И където рачето пее [lol] [inlovee]
Последно гледах Тя е пич за 6865995 път и Момиче за милиони..пак за стотен път..винаги плача на него [reevvv]
Ааааа аз я имам песента от лодката [lol] [lol] [lol] Има я и в изпълнение на неква мацка, така де некъв опит да блесне [lol] [lol]
:arrow: Час Пик 3 [lol] [lol] [lol]
извън филма я изпълнява Питър Андре, казва се "Kiss The Girl" :) и на мен ми е любима, атмосферата е супер...
последно гледах филм по телевизията, но така и не му разбрах заглавието. но пък беше горе-долу хубав. [lol]
Аз знам на Ашли неква си : Ето я : http://vbox7.com/play:c6dff14d
Е са гледам една бозичка [lol] "Без Свян" по НОВА [lol]
-
Hostel за 8587058058058057-ти път.
-
Save The Last Dance 2, мислех, че ще е по-лош, оказа се забавляващ.
тая Ашли си е от изпълнителките на Дисни, само че версията и не ми допада мн. ето това е истината: http://vbox7.com/play:eb57c448 или http://vbox7.com/play:ea7509b5
-
Hostel :)
-
Smallville
-
Smallville
Охо .. не спираш да ме изненадваш .. и то приятно.
-
Ratatoullie суперско филмче [inlovee]
-
Ratatoullie суперско филмче [inlovee]
и аз него гледах [lol] [inlovee] много е як филма [inlovee]
-
Бодигард
-
The Simpsons Movie :p [lol]
-
Хари Потър 5 :p
-
Spanglish :)
-
Ratatoullie суперско филмче [inlovee]
и аз него гледах [lol] [inlovee] много е як филма [inlovee]
присъединявам се! най-якият плъх :)
-
Шрек 3 [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
John Tucker must die
Open season
[inlovee] [heart__] [inlovee] [heart__] [inlovee] [heart__]
-
Final Destination 3 [lol]
-
Dead Poets Society [hip hip ura] [ihuuu].
-
много яко филмче и аз го гледах наскоро те го даваха по бтв май.........
а иначе вчера гледах за пореден път Адвокат на Дявола
-
Трима Мъже и една малка дама :) Много забавно филмче :)
-
100 girls ... много е сладко [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Eurotrip, голяма е забава :)
-
Bad boys, bad boys
Whatcha gonna do, whatcha gonna do
When they come for you
[hip hip uraaa] [hip hip uraaa] [hip hip uraaa]
така де гледах Лоши Момчета 2 :)
-
Ти гониш
-
Ти гониш
Aууу, това е клипчето за Антиспин кампанията. Много въздействащо, кара те да се замисляш за прекалено много неща. [confused]
-
Куче в чекмедже [inlovee]
-
Wilderness [inlovee]
-
Raise your voice [inlovee]
-
Ти гониш
Aууу, това е клипчето за Антиспин кампанията. Много въздействащо, кара те да се замисляш за прекалено много неща. [confused]
Ахамз ,точно същото !Много ме съсипа и мен [confused]
:arrow: The Fast And The Furious Тokyo Drift
-
Граф Монте Кристо / The Count Of Monte Cristo [inlovee] [inlovee] Страхотно филмче.Малко се разминава със съкратения вариянт на книгата (не знам как е с двата тома хах :) ) Препоръчвам го :)
-
Balls Of Fury!!
Yeah HUGE comedy with tiny balls :D lmao
Also i'm gonna watch SuperBad this weekend :p
кво дават по кината в БГ?
-
Без Свян [lol] Една бозичка по НОВА снощи [lol]
-
Срок За Влюбване [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
"Мемоарите на една гейша" [inlovee]
-
синята бездна
-
Любов и други бедствия :)
-
Позабременяла [inlovee]
-
10 неща, които мразя у теб. [lol]
-
In The Land Of Women :)
-
Lord of the rings: the return of the king [a taka] [inlovee]
-
Американски Пай 4 [lol] Е*ати простотията [lol]
-
Месец любов ( [heart__] )
-
Месец любов ( [heart__] )
Страхотен филм [inlovee] [inlovee] [inlovee]
:arrow: Последно гледах Скуби Ду анимационното [lol] [lol] [lol]
-
Сляп на срещи ( [heart__] )
-
Хрониките на Нарния :p (Сега ше гледам Властелина (не че не съм го гледала) )
-
Дрога..Страшен е този филм [heart__]
-
Момиче за милиони [heart__]
-
Момиче за милиони [heart__]
Невероятен.... [inlovee]
Тъкмо днес казах на брат ми да го гледа... :)
--> RV [lol] голям смях е
-
Ми Властелина на пръстените 1,2 и 3 и Карибски Пирати 1,2 и 3 [lol] Това бяха последните филми които гледах [lol]
-
Transformers. Супер е!!! :)
-
Момиче за милиони [heart__]
Невероятен.... [inlovee]
Тъкмо днес казах на брат ми да го гледа... :)
Ако е тоя дето си мисля съксва от сякъде.Ебахти простотията.По - тъп филм няма.
:arrow: Гледах един мега як по наш'та исперихската Телевизия.Направо съм се разцепил от кеф, пък филма трябваше да е страшен [lol].
-
Runnin with scissors [lol]
-
What a girl wants [lol]
-
Брилянтин 2 [shame]
-
Брилянтин 2 [shame]
той е доста по-зле от първият, поне според мен :)
аз гледах "Коли" :)
-
Снощи гледах "Убий ме нежно" за милионен път и "Града на ангелите" [shame] Много яки филми [helpme]
-
Рататуй :) за готината мишка с моркова
-
Рататуй :) за готината мишка с моркова
И аз го почнах, ама гледах само 5 минути от филма [lol] (а това е запазената марка на баща ми) [lol]
-
догледай го, филмът е страхотен [inlovee] аз вече съм влюбена в Реми [heart__]
-
Lady In The Water
-
Transformers. Супер е!!! :)
и аз за 1000 път [lol]
-
догледай го, филмът е страхотен [inlovee] аз вече съм влюбена в Реми [heart__]
Т'ва претърсих нета за него.Къде го има?!?
-
She is the man [lol] [lol] [lol] Много яко филмче!
-
The Simpsons movie [plqqsss] [plqqsss] [plqqsss] [nomer edno]
Страшно много ми хареса [lol]
Голям смях е [smeeh]
-
Chicken run [lol]
-
2 серийки на Само за снимка по Фокс лайф снощи [lol]
-
The Simpsons movie [plqqsss] [plqqsss] [plqqsss] [nomer edno]
Страшно много ми хареса [lol]
Голям смях е [smeeh]
-
Gia (1998) - действителен случай
(http://images.amazon.com/images/P/0783117523.01.LZZZZZZZ.jpg)
Невероятна игра на Анджелина Джоли.
-
Step up.. Най-накрая го гледах [shame] :)
-
аз пък тоя уикенд гледах The Cars, Meet The Robinsons, Surf's Up и Артур и Минимоите. всичките филмчета са супер, вече са ми сред любимите :)
-
Harry Potter and the Order of the Phoenix :)
-
If Only Някой го беше препоръчал във форума и не съжалявам, че го гледах
-
If Only Някой го беше препоръчал във форума и не съжалявам, че го гледах
[a taka] Много хубав филм!
Аз последно гледааах... серийка на Малкълм и на Приятели :p
-
Артур и Минимоите
Това филмче е супер. И на мене много ми хареса. Аз за последно гледах Всемогъщият Еван и много се смях, готина комедийка е. :)
-
Les Choristes
(http://img.zamunda.net/bitbucket/The.Chorus.2004.DVDRip.XviD.DTS-WAF.jpg)
-
Аз пък гледах едно аниме [pleZz] 12 серия =)
-
хаха, сори за оф-топика, но подписът на сребърната лилия.... хахаха [lol] [lol], любим момент...
аз пък последно гледах Влюбеният Шекспир, но малко пропуснах края, трябва да го догледам :)
-
хихи СМЪРТ е велик =)
:arrow: 35 епизод на Краля на Шаманите [shame] :p =)
-
Кръв и шоколад
-
4400 Вече съм на 4-ти сезон [svirrr] [svirrr] [svirrr] Вижда му се края
-
епизодче на One Tree Hill [inlovee]
-
Елена от Троя :)
-
Умирай трудно 4
-
Наруто 162 епизод :p =)
-
Серийки от Happy Tree Friends... [lol] [lol] :p И снощи започнах да гледам 1408, обаче заспах... [lol] :)
-
A Walk To Remember
-
Елена от Троя :)
И то половината [confused].
-
епизодче от Доктор Хаус :)
-
Raise Your Voice
-
Без Резервации, не е най-грабващ, но става. и без това одавна не бях гледала романтичен филм... я кажете някой хубав такъв :)
-
Без Резервации, не е най-грабващ, но става. и без това одавна не бях гледала романтичен филм... я кажете някой хубав такъв :)
Just like heaven
:arrow: Рататуй [lol]
-
Старски и Хъч [lol]
много готино филмче :) [lol]
-
мм Mean Girls :) [гадни момичета]
-
Пак гледах Историята на една кариеристкаа [plqqsss] [plqqsss] [plqqsss] С Jennifer Love Hewitt [twist] [twist] [twist] Обожавам яяяяяя [cool heart]
-
Спящата красавица :p
-
The secret :)
-
Raise Your Voice
-
Surf`s up [lol] [lol] [inlovee]
Супер анимацийка :)
-
Final Fantasy VII - Advent Children
-
"Pretty Cool 2"
-
Артур и минимоите :) Много е готин :)
-
Raise your voice [inlovee]
Coming to America [hip hip uraaa] [nomer edno]
-
Hide and seek [frozen] [frozen] [frozen]
-
"Нищо не си измислям" мн готино френско филмче [inlovee]
-
Рататуй - иска ли коментар?
-
Аз снощи гледах Hostel [oops] и I think I love my wife... [inlovee] Малко жанровете се разминават, но... [lol]
-
The Hitcher
-
серийки на OTH [inlovee]
-
Good Luck Chuck [inlovee] [inlovee] [inlovee] Супер яко филмче. Препоръчвам го на всеки.
-
STEP UP [hip hip uraaa] и искам вече STEP UP 2 [aaaaaaaaaa] [aaaaaaaaaa] [aaaaaaaaaa] [boii] [boii] [boii] Искам гооооо
-
STEP UP [hip hip uraaa] и искам вече STEP UP 2 [aaaaaaaaaa] [aaaaaaaaaa] [aaaaaaaaaa] [boii] [boii] [boii] Искам гооооо
Моля ви, вземете мерки.. Наско не е с всичкия си (http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_19_2.gif) [lol]
:arrow: Аммм серийка на Тя и Той [inlovee]
-
STEP UP [hip hip uraaa] и искам вече STEP UP 2 [aaaaaaaaaa] [aaaaaaaaaa] [aaaaaaaaaa] [boii] [boii] [boii] Искам гооооо
Моля ви, вземете мерки.. Наско не е с всичкия си (http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_19_2.gif) [lol]
Утре тръгвам да си търся училище по танци. Някой да ми препоръча от къде мога да си сваля уроци по народни танци?
-
STEP UP [hip hip uraaa] и искам вече STEP UP 2 [aaaaaaaaaa] [aaaaaaaaaa] [aaaaaaaaaa] [boii] [boii] [boii] Искам гооооо
Моля ви, вземете мерки.. Наско не е с всичкия си (http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_19_2.gif) [lol]
Утре тръгвам да си търся училище по танци. Някой да ми препоръча от къде мога да си сваля уроци по народни танци?
Ам с мечтателка тръгвайте [lol] Ама ще ходиш така честичко до Димитровград [lol] [lol] [lol]
-
Skinwalker или Вълча кожа - не ми хареса много мелодраматично беше такъв един сценарий все една за сапунка ........
-
Утре тръгвам да си търся училище по танци. Някой да ми препоръча от къде мога да си сваля уроци по народни танци?
Ам с мечтателка тръгвайте [lol] Ама ще ходиш така честичко до Димитровград [lol] [lol] [lol]
Дааа, Флиртчо [lol] Само се обади и те взимаме в състава [lol]
Постоянно набираме нови таланти, да знаеш [lol] :p
:arrow: Последно гледах Surf's up [inlovee] Пак.. :p
-
Дааа, Флиртчо [lol] Само се обади и те взимаме в състава [lol]
Постоянно набираме нови таланти, да знаеш [lol] :p
:arrow: Последно гледах Surf's up [inlovee] Пак.. :p
Ееее вече си намерих състав. Аз тука цяла книга изчетох за стъпки и съчетания, която не всеки я има в БГ и ще съм направо с едни гърди напред.
Кой ще ми препоръча филм?
-
Gossip girl [inlovee]
-
Кой ще ми препоръча филм?
аз мога да ти препоръчам последното фентъзи филмче което гледах...малко така си поплаках по едно време - Мост до Терабития (Bridge to Terabithia) се казва =) А и License to Wed е хубав филм =)
та гледах последно въпросния Мост до Терабития
-
Али Баба и четирдесетте разбойника :)
-
Кой ще ми препоръча филм?
аз мога да ти препоръчампоследното фентъзи филмче което гледах...малко така си поплаках по едно време - Мост до Терабития (Bridge to Terabithia) се казва =)
та гледах последно въпросния Мост до Терабития
И аз съм го гледал... Много е хубав.
Ама е гадничък накрая...
-
Брех тогава ... Последната Мимзи, пак фентъзи някакво, ама не е кой знае какво (поне според мене де) =)
:arrow: серийка на Наруто
-
The Legend Of Zorro :) от малка го обичам, ще се омъжа за него като порасна [inlovee] :p
-
The Legend Of Zorro :) от малка го обичам, ще се омъжа за него като порасна [inlovee] :p
за филма, за Зоро или за Антонио? [lol] Щото ще треа си делиме Антонио хаха =)
:arrow: Ерагон...добър филм, обаче имам чувството че са откраднали голяма част от Властелина... [oops] Даже и продължение... е ама не мога да отрека добър беше филма =)
-
аа, не за Бандерас, за Зоро естествено :) не искам някъв си разлигавен актьор, искам си Зоро [lol]
пък Ерагон книгата не я ли е писал някъв младеж наскоро? имам такъв спомен :)
:arrow: The Mask Of Zorro (що ли гледах първо втората част??)
-
Списъкът на Шиндлер...много тежък и много хубав филм!
-
аа, не за Бандерас, за Зоро естествено :) не искам някъв си разлигавен актьор, искам си Зоро [lol]
пък Ерагон книгата не я ли е писал някъв младеж наскоро? имам такъв спомен :)
:arrow: The Mask Of Zorro (що ли гледах първо втората част??)
е те тоя разлигавен актьор е у БГ и снима филм сега =) По-точно у София :p
ами май беше един филм подобен на Индияна Джоунс....."Национално Съкровище" с Никалас Кейдж [inlovee]
-
Серийки на Призън Брейк и Отчаяни съпруги [inlovee]
-
Серийка на Pimp My Ride [lol]
-
Серийка на 'Грозната Бети' [inlovee]
-
There's something about Mary
-
Goog luck Chuck :)
-
Flushed away [lol]
-
American Gangster !!!
ще има оскари за тоя филм мисля
-
Lovewrecked [inlovee]
Мн сладко филмче :)
-
The green mile :) Най-накрая да го гледам..
Хареса ми страшно много... Толкова смислен,
вълнуващ и тъжен накрая.. [heart__]
Определено ми става един от любимите филми!
[ihuuu]
-
Герои и Призън Брейк. Следва Д-р Хаус [inlovee] [lol]
-
Les Aristos... готин беше [inlovee]
-
Saw III :>
-
The road to Eldorado
Brother bear
-
The road to Eldorado
Аааа страхотен ееееее [inlovee] [inlovee] И песничките и всичко.. [inlovee] [inlovee]
:arrow: Д-р Хауссссс :>
-
Thirteen [inlovee] [inlovee]
-
Bloodrayne 2
-
Tenacious D The Pick of Destiny (http://www.getsmile.com/emoticons/smileys-91853/_950/guitar.gif)(http://www.getsmile.com/emoticons/smileys-91853/aiw/diablo.gif)
-
Treasured Island / Островът на съкровището ...
не знам да ли е много интересен по простата причина, е заспах по едо време [confused]
-
The Secret
-
Brothers bear 2 / Братът на мечката 2
много готинко филмче :)
-
амм те бяха 2 BRAVEHEART and GLADIATOR [inlovee]
-
"Тютюн" по Димитър Димов ... [heart__]
-
"Супер яки"!!! не се преебвайте да го гледате...ние се изнесохме по средата на филма! няма по голяма простотия [evil] [evil] [evil] [evil] [evil] [evil]
-
No Reservation - страшно филмче :)
-
Fragile
-
The green mile [heart__]
-
Серия от новото ми аниме =)
-
"Карибски пирати " - трилогията ... бих ги гледала още 1000 пъти ... [heart__]
-
Епизодчета на Приятели :)
-
Американски гангстер....невероятен филм
-
жени срещу мъже....не е кой знае какво :)
-
Шифърът на Леонардо :)
Книгата е по -яка
-
The Green Mile [fen]
Но книгата е по-готина [namigg3]
-
Braveheart [inlovee]
-
"Карибски пирати " - трилогията ... бих ги гледала още 1000 пъти ... [heart__]
Ооооо заради Джони нали [lol] :> [inlovee]
Аз Д-р Хаус [inlovee]
-
Fast and Furious: Tokyo Drift [good_]
-
Хърби зареден до дупка. [inlovee] [inlovee]
-
Парфюмът - историята за един убиец.... филма е просто велик.... преди месец някъде четох книгата ... ии днес реших да изгледам и филма.... наистина е страхотен филм... въпреки че книгата го бие по всички параграфи... но ако не сте го гледали ... горещо го препоръчвам на любителите на странните... филми...
-
епизод на Момичетата Гилмор :)
-
Tales From The Darkside
-
Уил и Грейс :) [inlovee] Големи сладури, много съм се смяла...Тази вечер дано пак ги дават [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Уил и Грейс е готино сериалче... [lol] [inlovee]
:arrow: Сексът не е всичко... :)
-
Американски пай 6 :)
-
Gossip girl
и новите серии на House [inlovee] [heart__]
-
Тетрадката [inlovee]
-
A Walk to remember :) Мога да го гледам всеки ден.
-
Dead silence [confused]
-
Точно преди 30 секунди изгледах Изкуствен Интелект... ВЕЛИК ФИЛМ ! Поклон пред Великия Стивън Спилбърг [evala] . И едно голямо Благодаря на мойто мило , че ми препоръча да го гледам [inlovee] [inloveee] :lovetogether: [hugs and kisses] [kisss]
-
Рей
филм за Рей Чарлс, хубав беше... хареса ми [inlovee]
-
Music and lyrics :)
-
Enchanted (Омагьосана) - страшно сладко, много смешно и за първи път, да не повярваш, Дисни мъъъъничко пародират собствените си истории :)
-
Rich Kids [confused] [confused] [confused]
-
Feast of love :)
-
Junglebook - класика, срам и позор, че не го бях гледала по-рано...
-
Сам вкъщи [inlovee]
и Братът на мечката 2 :)
-
Коледата на Денис :)
-
Американски пай 5 и след това Американски пай 6 [lol]
-
Запознанство с Коледа :)
-
Home alone 2 и сега ще
го гледам пак [lol] [inlovee]
-
Сам вкъщи 3
-
Сам вкъщи 3
И аз :p
-
Сам в къщи 3 [lol] [lol] [lol]
А преди това гледах "A Walk to Remember" и се скъсах да рева ... никога не съм ревала толкова на филм! [confused]
-
Nightmare Before Christmas (за втори път, но си заслужаваше [inlovee])
-
National treasure - The book of secrets. [heart__] Сигурно от 3 месеца го чакам и снощи най - накрая ме заведоха да го гледам... [inlovee]
-
L'auberge espagnole
eДИН от любимите ми филми [lol]
-
Шрек [lol] Я да чуя още колко са го гледали [lol]
-
Шрек [lol] Я да чуя още колко са го гледали [lol]
Ааааз [lol] [lol] [lol]
-
Шрек [lol] Я да чуя още колко са го гледали [lol]
Ааааз [lol] [lol] [lol]
и аз [lol]
-
аз гледах Денис белята и девет месеца снощи [lol]
-
Шрек [lol] Я да чуя още колко са го гледали [lol]
Ааааз [lol] [lol] [lol]
и аз [lol]
и сега пак го гледам :)
-
Усещане за жена отново....и Les Gaous отново [lol]
-
Kiling me softly
-
Bee movie :)
-
Bee movie :)
Аз не можах да го изгледам. Много ми се доспа... [lol] Ама тая вечер ще го гледам. :)
:arrow: I am a legend с Уил Смит, но не ми хареса кой знае колко. [confused]
-
Да ти кажа честно и на мене по едно време ми се доспа,
ама с 300 зора го изгледах [lol] [lol]
Не е кой знае какво де.. Приятно филмче :)
А последно гледах Good luck Chuck [lol]
малеее, голям смях [lol] [lol] [lol] [lol] [a taka]
-
Одеве гледах "Тя е пич" :)
-
Хем боли, хем сърби ;)
-
Аз съм легенда
готино филмче :)
-
Hogfather/Дядо Прас [inlovee] за втори път го гледам и е все така готин филм, любимия ми коледен след Кошмара :)
-
A_Dennis_the_Menace_Christmas [lol] [inlovee] [lol]
-
A_Dennis_the_Menace_Christmas [lol] [inlovee] [lol]
-
White men can't jump [good_]
Много як филм.. Винаги ме е кефил :)
-
Братът на мечката [heart__] [heart__] [heart__]
-
Преди малко гледах Шрек 3 :p
-
Да изживееш Коледа [inlovee]
-
Царят лъв (и трите части) [inlovee]
-
Карибски пирати [clap]
-
Цар Лъв 3 [lol]
-
Титаник .. :( За 100 и не знам кой път вече и пак плаках [confused] [confused]
-
Sisterhood [inlovee]
-
Титаник .. :( За 100 и не знам кой път вече и пак плаках [confused] [confused]
И аз снощи [confused]
-
Титаник .. :( За 100 и не знам кой път вече и пак плаках [confused] [confused]
И аз снощи [confused]
и аз и аз
-
Pigs [lol] [lol] [lol]
-
Bratz [inlovee]
-
Аз, моя милост и Айрин
-
Ледена епоха [lol]
-
Къщата край езерото и Смело сърце
-
Преследващ смъртта...мноо глупав филм, жалко че Жан Клод Ван Дам играе...
-
Истина ли е../Just like heaven [inlovee] много готино филмче
-
Life is beautiful / Животът е прекрасен
Невероятен филм! Гледайте го,няма да съжалявате. [a taka]
-
Honey [heart__]
-
Ледена епоха 2 [lol]
-
Meet Joe Black [inlovee] прекрасен, точно както си го спомням :)
-
ми преди малко гледахме "С деца на море" хахах
-
Малкият Ники :) страшен филм :p
-
Meet Joe Black [inlovee]
:) [inlovee]
-
Норбит
много глупав
-
if only
-
да срещнеш Джо Блек [lol] [lol]
-
Klass - супер тежък филм
-
Ловци на шаферки [inlovee]
-
I am legend
-
Saw 1,2 i 3
-
Бон шанс, инспекторе :)
-
Min frus förste älskare
-
Detroit rock city [lol]
Много готино филмче [lol] :)
-
"O" :)
-
Колкото толкова, много як [lol]
-
първия сезон на Хаус и началото на втория :) сега с него се зарибявам...
-
Незабравима разходка и Спайдър мен 3 [lol]
-
Lions for lambs
-
The sisterhood of the traveling pants [inlovee]
-
Walking Tall
-
Горещо маце [smeeh]
Лелее, пукнах се от смях [lol]
За първи път го гледам целия и
много ме накефи [lol]
-
The Prestige
страхотен [inlovee]
-
The Prestige
страхотен [inlovee]
Аз като говоря не приказвам. Радвам се, че ти е харесал! :)
-
любовта на една жена и блясъкът на чистия ум за стотен път [lol]
-
National Treasure: The Book oh Secrets [inlovee]
-
мда и аз последно гледах Горещо маце
за ... 3-4 път [lol]
-
Ейй, и аз гледах Блясъкът на Чистия Ум и адски ми хареса... Много е хубав. :)
-
Bratz :)
-
National Treasure: The Book oh Secrets [inlovee]
Това и аз го гледах преди няколко дни, заедно и с първата част National Treasure... горещо препоръчвам, интересна поредица са!
-
още един път Секс игри 2 и 3 :)
-
Последно гледах "От глупав по глупав" ... хахха много стар филм...но пък е много готин. хахха
-
The Notebook. Малко е сладникаво за моя вкус, но филмчето не е никак лошо...
-
The Notebook. Малко е сладникаво за моя вкус, но филмчето не е никак лошо...
И аз това :)
-
About A Boy или Маркъс - филм с много готина философия. Децата са всичко на тоя свят :)
-
Остана ми да догледам "Защо тъгува Гилбърт Грейб?", нямам търпение... [inlovee]
-
Голямото напушванееее хаха... [lol]
-
Водно конче [heart__]
-
Love Actually или Наистина Любов - на "дърти" години аха-аха да се разрева, когато малкия настигна любовта на живота си на летището :)
-
"Наистина любов" е страхотен! Много сладък и затрогващ филм!
-
и на мен ми е любим :)
:arrow:
последно гледах още и още Хаус
-
Летящи кинжали... пристрастена съм.... [inlovee]
-
"Хрониките на Нарния" и ми хареса :)
-
Нашествието
-
Камъкът на раздора :)
-
а снощи с пилето гледахме "300" .... стори му се невъзможно да не съм го гледала...а аз не бях го гледала... [confused]
-
One Tree Hill - Season's Premiere [inlovee] върховно завръщане :)
-
Сидни Уайт :)
-
два дена подред накрая свърших първи сезон на LOST :) днес почвам втори, лудница :)
-
Алвин и катеричоците :)
Супер сладурско филмче [inlovee]
-
"Защо тъгува Гилбърт Грейб?" [inlovee] [sad3]
-
Доктор Дулитъл [lol]
-
"Защо тъгува Гилбърт Грейб?" [inlovee] [sad3]
Ааа, догледа го, значи? И хубав ли е? :) :p
Страхотен!!! Непременно го гледай! Освен всичко /сюжет и прочие/ имай предвид, че участват Джони Деп и Леонардо Ди Каприо! :) :) :)
-
Втория не ми е много по вкуса. Всъщност и двамата не са, но като актьори - биват. Ще го гледам, задължително. Мерси! [heart__]
-
Семейна ваканция [lol]
-
Империя, първите три епизода. много ми харесаха, въпреки историческите неточности.
-
Хари Потър и Орденът на феникса :)
-
Втория не ми е много по вкуса. Всъщност и двамата не са, но като актьори - биват. Ще го гледам, задължително. Мерси! [heart__]
А бе радват окото :p ...Майтапът настрана, играта и на двамата е поразителна /особено Лео, който играе бавноразвиващ се и то адски убедително/. Ще чакам да чуя впечатленията ти после! [bear]
-
Водно конче :)
-
много ми се догледа сега Гилбърт, като заговорихте :) той май е един от малкото на Джони, които не съм гледала. аз си го предпочитам него от съвременните актьори, мисля, че е изключителен в много отношения :)
:arrow:
последно гледах "Брилянтин" и честно казано освен зарибяващите песнички не виждам какво е направило този филм класика... изпраща възможно най-грешните послания... плюс това гимназистите са на по 30 години видима възраст :)
-
Hum Tum [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Sydney White
-
Then she found me :)
-
Lost
свършихме сезон 2....
ама единицата беше по интересно :)
-
Блейд 1 и 2 :) уж съм фенка на филми за вампири, а пък Блейд не бях гледала... сега ще гледам и тройката
-
Английският пациент
-
The Shawshank Redemption
-
PS i love you и много ми хареса
-
Всички "Умирай Трудно"
-
Серийка на Приятели [inlovee]
-
Снощи гледах "Целуни момичетата"
-
Dragonheart [inlovee]
-
Рататуи [lol] [inlovee]
-
Серии на "Спаси ме" :) Новата ми мания :)
-
The Bucket list :)
-
The pigs
много глупав филм..един от многото
-
The pigs
много глупав филм..един от многото
и аз него гледах
-
аз пък гледах нещо стойностно ...кОСА
-
Zavet [lol] [lol] [lol]
-
Таткова градина [lol] :p
-
Без резервации :)
-
Седем :)
-
"Снайперист" много як филм [a taka]
-
Водно конче [inlovee]
-
The Aryan couple
-
Водно конче [inlovee]
и аз и аз [heart__]
-
Аз съм Легенда ... с най - великия т.е. Уил Смит ... велик филм [bravisimo] [ihuuu] [ihuuu]
-
Аз съм Легенда ... с най - великия т.е. Уил Смит ... велик филм [bravisimo] [ihuuu] [ihuuu]
Гледах го миналата седмица, добър е :)
А иначе, снощи гледах един от любимите си филми - Армагедон, а малко преди това гледах Коса :)
-
Гледах Армагедон. За първи път. След като го изгледах 1та ми мисъл бе: "Това ли беше?!". Леко разочарована останах. Слаб на моменти откъм научно му и с типичния американски сюжет. [confused]
-
The Game Plan , много готино и разтоварващо филмче :)
-
Сезонът на канарчетата
-
Аз снощи гледах Saw 4, но не ми хареса... [confused] изобщо... Първият филм е най - добър, поне за мен.
-
Армагедон [inlovee]
-
Тая сутрин хванах "Гориво в кръвта" (Driven) по Диемата :)
-
Маргарит и Маргарита
-
Маргарит и Маргарита
[a taka] Един от любимите ми български филми...
Аз гледах OTH [inlovee]
2-ри епизод от новия сезон :)
-
Смело сърце (Braveheart) :)
-
На женска територия :)
-
Gladiator :)
-
Идеалният кум [inlovee]
-
Gladiator :)
-
Заразно зло новият и Обект на желание....
нищо особено :)
-
Жена на върха.. страшно тъп филм [confused]
-
Top Gun ;)
-
Хитман
-
Goooooooooooooood morning Vietnam :)
Невероятна игра на Робин Уилямс. Една от най-добрите му роли :)
-
Гледах "Сблъсък " [lol] [lol] :p с Иван и Андрей в главните роли и Евгени Минчев в дублажа. [lol] [lol]
-
if only... много тежък филм малко странен но много хубав
-
Hitman
-
Костенурките нинджа [lol]
-
Ами не беше филм, но се побърках от смях! Гледах "Времена и нрави" на проф. Вучков новото предаване... [lol] :p "Намалете телевизора на макс, ако нямате нищо против!!!" [smeeh] :toofunny:
-
The nines
-
La cité des enfants perdus (The City Of Lost Children) :)
-
Gladiator [inlovee]
-
Jeff Dunham`s Show [inlovee] [smeeh] :toofunny: [bravisimo]
-
"Като рицарите"... [sad3]
-
без резервации-много сладко филмче
-
"Като рицарите"... [sad3]
И аз него, ама дублажа на български прецака филма на 50%. Нова за пореден път се доказаха като куца телевизия :)
-
Направо зяпнах, като видях, че не е със субтитри... [oops] Мислех, че озвучават само сапунените сериали и детските Дисни - филми...
-
Метнах четирилогията Best of the Best. Вече излгедах 1, сега продължавам с две :)
-
"Като рицарите"... [sad3]
И аз него, ама дублажа на български прецака филма на 50%. Нова за пореден път се доказаха като куца телевизия :)
то не че е лошо да е с бг аудио ама поне да е като хората...а и предвид че уж го излъчиха в памет на актьора би трябвало да се чува неговият глас....много ме издразни но все пак и аз го изгледах
-
In the name of the king
-
Ами .. [mhmm] Dead Marry
-
Върхът на Данте
-
"Чудовищно" и наистина си е чудовищно ...
-
Мъжът в къщата [lol]
-
още Хаус... :)
-
Пурпурни реки
-
Студ [lol] страшен филм :)
-
The Departed
Много ме радва тоя филм :)
-
Deja Vu
-
Пурпурни реки
а снощи гледах и второта част
-
аз пък като децата гледах анимация - Покахонтас 2....1вата част беше толкова хубава...плакала съм на това филмче а сега...2рата е пълна боза [confused]
-
Mr & Mrs Smith [lol]
-
Kickin It Old School :)
-
Златният компас
-
You got served
-
In The Land Of Woman
-
In The Land Of Woman
[a taka] мн готин филм
Аз гледах Агент XXL2 [lol]
-
Аз съм Сам
хубав филм...
-
The animal [lol]
-
Мълчанието на агнетата
-
Красиви момичета
-
"Шоколад", в процес на гледане съм... :)
-
Kod Apokalipsisa Тези руснаци били голяма работа. Какви филми правят само.
-
Запознай се с нашите [lol]
-
Остин Пауърс първия филм хихи [lol]
-
Аз съм Сам
хубав филм...
И аз. :)
-
Wedding Daze [lol]
-
Wedding Daze [lol]
да не би да имаш субтитри за него, че чакам от мн време да го гледам?
-
Step up [inlovee]
-
Step up [inlovee]
Много готин избор
-
Wedding Daze [lol]
да не би да имаш субтитри за него, че чакам от мн време да го гледам?
ами те вече са излезнали субтитрите...приятелят ми ги намери някъде... :p
-
да, намерих ги :)
а по темата, сега гледах Знам кой ме уби.. мн готин филм
-
Апартаментът на Джо
-
Ханибал Лектър
-
Step up [inlovee]
-
Sweeney Todd - The Demon Barber Of Fleet Street
-
хубав ли е струва ли си се се каня да го гледам
-
аз съм убедена, че Суини ще си заслужава, но го чакам за кино :)
последно гледах Мементо за втори път и отново се убедих, че е уникален филм :)
-
серийката на Хаус [inlovee]
-
Служител на месеца
не е лош :)
-
Bring It On:All Or Nothing [inlovee]
-
загубени години ... хубав филм
-
Ледената епоха :p
-
Sweeney Todd - The Demon Barber Of Fleet Street
И аз това :> [lol]
-
епизодчето на OTH [inlovee]
-
The Invisible.. невероятен филм
-
Преди 15-ина минути по bTV - "Сянката на смъртта". :)
-
В името на краля.
Тъпичък малко, ама става, за да убиеш час и половина от времето си за губене :)
-
Benny and Joone
с Джони ДЕп
невероятен филм ^^ [inlovee]
-
Омагьосаният император [lol]
Супер свежа анимацийка [lol] [inlovee]
-
има гооо, ма името му е по-шантаво
ако не са сбъркали нещо, трябва да е това :p (http://zamunda.net/details.php?id=3053)
-
Каква е тая маймуна бе.. Я се върнете на мен [lol]
[smeeh]
Голям смях [lol] [lol]
има гооо, ма името му е по-шантаво
ако не са сбъркали нещо, трябва да е това :p (http://zamunda.net/details.php?id=3053)
Точно това е, Нел [a taka]
Вени, гледай го [lol] [lol]
-
Pan's Labyrinth :)
-
Серийка на Кварталът на богатите ;)
-
Provoked-индииски много добър филм
-
"Our Town", не беше лош :)
-
Phantom of the Opera-ама не го догледах нещо не е пълен торента в Арената и ще го дърпам от замунда....невероятен филм
-
Серия на "Бягство от затвора"
-
Кръстникът I [inlovee]
-
Джон Тъкър трябва да умре [inlovee]
-
"Вчера"... Много хубав беше... [heart__]
-
Gabriel
-
Gabriel
хубав ли е?изтеглила съм го ама не ми остана време да го гледам хубав ли е?
-
The Notebook [inlovee]
-
Любов и други бедствия и Изгубени новия епизод [lol]
-
Мръсни танци [lol]
-
Lost - сезон 4, серия 3 [oops] и нищо пак не се разбра след 4 сезона. [oops]
-
"Непробиваем" ... още го гледам в момента по Бтв :)
-
Фрактура :)
-
Серийки на Др. Хаус от последния сезон :)
-
Vanilla Sky :)
-
Колекционерът [oops] Луд филм... Много ми хареса [a taka]
-
Virgin Territory, с Миша Бартън и Хайден Кирстен. Година и половина го чакам тоя филм [lol] По Декамерон е правен - пълен разврат [lol] Не е е кой знае какво , но на мене мн ми хареса [inlovee]
-
"13-ят воин" :)
-
27 Рокли - много готино филмче :)
-
Спасяването на Силвърман
-
Sleepy Hollow
-
Пепеляшка [inlovee]
-
BARAKA - Гледайте го задължително!!!
-
Down Periscope :)
-
Материални момичета [think]
-
Whisper
-
BARAKA - Гледайте го задължително!!!
сме :p
:arrow: Sweeny Todd: The Devil Barber of Fleet Street
-
Телепорт :)
-
Трудна мишена
-
BARAKA - Гледайте го задължително!!!
сме :p
:arrow: Sweeny Todd: The Devil Barber of Fleet Street
Радвам се,че си го гледала! :) А Sweeny Todd хубав ли е? Сигурно да, все пак е с Джони [inlovee] Хвърлила съм око да го свалям... /филма, имам предвид [lol] /
-
Virgin Territory
-
The Valley of Elah
-
Серия на Уил и Грейс [lol]
-
Notting Hill [inlovee]
-
Не е чудно, че сърцето ти лети и дъхът ти спира.Всеки щастлив край всъщност е ново начало, oстави се само да те омагьосат.
С една дума: :arrow: Enchanted. Много яко филмче.
-
OTH [inlovee]
5-ти сезон, 9-ти епизод :p
-
Последният беше "Чудовищно" .....не е нищо особено... [confused]
-
Just friends [inlovee]
-
Smallville
-
Heroes 23 последен епизод от 1 сезон сега започваме 2рия
-
Кодово име: чистачът
-
Серия на Момичетата Гилмор [inlovee]
-
OTH [inlovee]
5-ти сезон, 9-ти епизод :p
[lol]
Аз 10 [lol]
-
OTH [inlovee]
5-ти сезон, 9-ти епизод :p
[lol]
Аз 10 [lol]
какво ще рече ОТН простете за неинформираността
-
Рямбо 4 [lol]
(сега чинно си свалям първите три, че нещо ме изби на спомени пак :))
-
Оле, и аз гледах Рамбо 4 !!! [oops] [lol] Тъкмо когато вече очаквах завръзката и...филмът свърши! На теб как ти се стори? [lol]
-
:)
Ами как да ми се стори, малко постен. Нещо като "Мистър и мисис Смит" - цял филм пуцанье, а развръзка нанайси :) Добре де, отидоха и ги спасиха, но първите три части от поредицата са просто железни в това отношение, за това и си ги свалям сега, за да си запазя добрите впечатления от Рамбо. Иначе има интересни ефекти, не отричам. :)
-
Ама и доста гадости имаше... [confused]
-
Красавицата и Звяра :) [inlovee]
-
No Reservations ... Много готин и приятен филм [inlovee]
-
Suburban girl [inlovee]
-
8 Femmes [inlovee]
-
Изкуствен интелект
-
Lost - Сезон 4 Серия 6
-
Психаротерапия [lol]
-
Матрицата [lol]
-
Специален доклад
-
Специален доклад
:)
-
Вчера явно е била форумна киноТВвечер [lol]
-
Явно е по-лесно да се организира форумна кино - вечер, отколкото форумна среща... [lol]
И аз гледах "Специален доклад"... [lol]
-
Матрицата [lol]
-
Матрицата [lol]
дааа май заедно го гледахме :p
-
Др. Дулитъл мисля, че е трета част...С дъщерята :)
-
Страшния съд -2012г [oops]
-
Война на световете
-
Война на световете
-
Step up 2 пак [inlovee]
-
Enchanted [inlovee]
Много сладко филмче :)
иии Cinderella story [heart__]
-
Step up 2 :)
-
10 000 пр. н. е. :)
-
Step up 2
-
Майкъл Клейтън....ама съм много разочарована никаква динамика никакво развитие 3 часа на вятъра...щях даже да заспя по едно време...филма отнесе 7 номинации за Оскар но не видях защо чесно казано
-
Матрицата Reload [lol]
-
Откраднати очи
-
Омагьосана :) [dugaaaa] [i love youuuu]
-
Step Up 2 : The streets , но нещо не ми хареса
-
Секс игри 1 с моят любимец (http://www.freshfans.com/style_emoticons/default/ah.gif) Накрая пак плаках [evil]
-
"Афоня" /руски/. Страшни са братята славяни, за пореден път се убеждавам... [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Имате поща :)
Много любим мой филм :)
-
Chicken run :)
-
ХАОС-много добър филм...страхотен
ПП.Миме с твоя любимец е
-
Crna Macka,Beli Macor [lol] [lol] [lol]
-
Последно гледах Step up 2:The streets и Alpha dog-страхотни филмчета...Особено първия [inlovee] Страшен филм [lol]
-
Step up 2 The Streets очарован съм от филма...,но първа част за мен си оставай най-най сега дано направят и трета
-
Las Cruces
-
Докато се молех за трета част на Step up попаднах по-скоро ме насочиха към Stomp The Yard , който се оказа по-добър и от най-добрия филм , който съм гледал някога!Нямам думи филма е страхотен и много ще сбъркате ако не го гледате!
Eто и trailer-а на въпросния филм!
http://vbox7.com/play:9371fbb6 [heart__] [heart__] [heart__]
-
Удар със стик 2 :)
-
Memento :)
-
Али Макбийл, снощи :)
-
Just My Luck :)
-
Ергенско парти 2
-
50 първи срещи [inlovee]
Анастасия [inlovee]
-
Old School :)
-
"The eye" с Джесика Алба...Направо тръпки ме побиха [lol]
-
Призрачен кораб
-
Mad Money
-
"Осъдени души" [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
If Only [heart__]
-
Последно пак гледах The Fountain :) Един от любимите ми филми.
-
Step Up 2 и Code Name: The Cleaner :)
-
If Only [heart__]
Този филм е страхотен [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Омагьосана [inlovee]
-
Серийка на Сексът и града :p
-
Step Up 2
-
Серийка на Сексът и града :p
-
Step Up 2
-
...Whisper...
-
The BankJob (Банковият Обир) - горещо го препоръчвам!
-
Just my luck (много хубаво филмче)
-
The last kiss... [inlovee]
Супер смислен филм, но и доста тъжен [sad3]
-
Маргарит и Маргарита- български и е уникален
-
If only :)
-
Enchanted :)
-
The Day After Tomorrow
-
Кръв и Шоколад
-
If only
И много ми хареса :)
-
Redline :>
-
2/3 OT Gattaca [lol]
-
"Джентълмени с късмет" [lol] [lol] [lol]
-
"Хрониките на Спайдъруик" - забавен е, хареса ми :)
-
"Хрониките на Спайдъруик" не е ли книга, и филм ли направиха?
SWAT & A Time To Kill
-
От 1989 е филма , който гледах , но беше невероятен със Джон Траволта и говорещото бебе Майки филма се казва Look Who's Talking в превод Виж кой говори :>
-
аааа тва е много як филм дай линк моля те то имаше и 2ра част май
-
"Краят на аферата" :)
-
аааа тва е много як филм дай линк моля те то имаше и 2ра част май
Виж кой говори 1 (http://zamunda.net/details.php?id=58146)
Виж кой говори 2 (http://zamunda.net/details.php?id=83577)
Наистина е невероятен филма!
-
Последно, снощи - I walk to remember, за н-ти път... (http://www.desktopsmiley.com/dl/56163192/f/34725420.gif) Много ме натъжава...
-
Голямо съвпадение и аз гледах него точно снощи
Днес последно гледах Ratatouille
-
Аха..еми браво, че си го гледал...
:arrow: Серия на Приятели последно :p
-
Власт на идиотите .. мн тъп филм
-
Град на границата
-
Dedication :) страшно ми хареса
-
27 рокли [inlovee] , който превеждат 27 сватби [confused] [lol]
Много свежо филмче :)
-
Омагьосаният император [inlovee] [hip hip uraaa]
Страхотна анимацийка [inlovee] [lol]
Ииии... Ергенско парти 2 [lol]
Голям смях [lol] [lol]
-
Искам Кенди I want Candy със Kармен Електра и вече знам откъде е тръгнало онова с порно името ти домашният ти любимец и улицата ти [lol]
-
Джуно :) мн готино филмче
-
Поличбата 666 :>
-
Егренско парти 2 [lol]
-
"Pride and prejudice"
а някой може ли да ми препоръча някой романтично филмче,освен A walk to remember,The notebook и If only? :p :)
-
"Pride and prejudice"
а някой може ли да ми препоръча някой романтично филмче,освен A walk to remember,The notebook и If only? :p :)
Sweet November мн готино филмче..заслужава си, а също и My life without me може да ти хареса
-
Sweet November съм го гледала,а другия ще го видя сега :) мерси много [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
"Доктор Дулитъл" 2 :p
-
Cast Away или Корабокрушенецът.
Един от любимите ми... :)
-
Омагьосана :)
-
The road to El Dorado :)
-
Sunshine :)
-
Алиса в страната на чудесата. Анимацийка... :) [inlovee]
-
"Пърл Харбър" [reeeev]
-
Мисля, че се казваше "Банковият обир" или нещо такова, но не беше нищо особено.
-
27 рокли :)
-
Coyote Ugly [twist] [dance4] [nazdaroviaaa] [oh] [danceee jik] [plqqsss] [hip hip uraaa] [nomer edno]
-
"Страстите Христови". Мел Гибсън е от най-добрите...
-
Играта на играчките :p
-
Забогатей или умри [fen]
-
Hittin it... [lol] :p
-
Meet The Spartans [lol] [lol] [lol] [smeeh] [smeeh] [smeeh] [smeeh] [smeeh]
-
"The New Gay" [inlovee]
-
Серийка на Приятели :)
-
"Пристигане в Америка" [inlovee]
За кой ли път.... [lol] Много голям смях е [lol] [inlovee]
-
Кънки с остър връх 3 и Отнесени от вихъра
-
10 000 пр.н.е.
-
Принцеса на леда [inlovee]
-
"Алвин и катеричоците" и "Хортън чу Ху". И двата са много сладки и забавни. [inlovee]
-
Getting There :)
-
Sweet 16
-
When in Rome :)
-
Идиотки... [lol]
The Bucket List
-
:p
-
Троя
-
When a man loves a WOMAN
-
Кънки с остър връх 3 [inlovee]
-
Кънки с остър връх 3 [inlovee]
....и аз .Много хубаво филмче :)
-
Хвани и пусни :) не е лош
-
The longest yard
-
Dodgeball [lol]
-
Кънки с остър връх 3 [inlovee]
-
"Hulk" от 2003. сега чакам новия :)
-
Омагьосаният император [lol] [inlovee]
Ииии Superhero [confused]
-
пуснах си да изгледам ИМАЛО ЕДНО ВРЕМЕ В МЕКСИКО.....
едвам го изтраях първата част ДЕСПЕРАДО е жесток филм страхотен...но тоя...лелеееееееееееееее по голяма тъпотия не бях гледала
-
American Gun
-
Луди пари [lol]
-
"Prom night" [lol]
Страшеееен филм [lol]
-
P.S. I Love You
-
Мисис Даутфайър :)
-
Мисис Даутфайър :)
-
Грозна като смъртта [inlovee]
-
"Да срещнеш Джо Блек" [inlovee]
-
Грозна като смъртта [inlovee]
и аз за 15ти път ;Д
-
Шанхайска целувка :)
-
Засега тръгва лошо...ще видим нататък [confused]
-
Засега тръгва лошо...ще видим нататък [confused]
филма ли .. :D
Последно гледах серийка на Приятели :)
-
Серийка от "Двама мъже и половина" [lol]
-
Засега тръгва лошо...ще видим нататък [confused]
филма ли .. :D
Последно гледах серийка на Приятели :)
[smeeh] Казах аз, днес се побърках [lol]
:arrow: От Сезон на 24, серията от 9:00-10:00 часа [inlovee]
-
Серийка на Д - р Хаус
-
Cars :)
и
What happens in Vegas [lol]
Супер готинко филмче [inlovee] [lol]
-
Дете родено в четвъртак :)
-
Цветният воал
-
Джон Тъкър трябва да умре
-
"Хрониките на Нарния: Принц Каспиан". Не е по - добър от първия, но все пак си заслужава. [a taka]
-
Момиче от Джърси :)
-
Darkness Falls
-
Златният компас :)
Май така беше...
Хубаво филмче :)
-
Mean Machine
-
Серийки на "До краен предел" :> [inlovee]
-
Storia d'amore e coltellate
-
Шивачки [confused]
-
What happens in Vegas мн готино филмче [inlovee]
-
Ice Princess [inlovee]
-
The Wedding Date....
уникално филмче
-
А walk to remember
[heart__] [heart__] [heart__]
-
Серия на Приятели, май [think]
-
Секса и града [inlovee]
-
The Eye
-
Призрачна бленда пак [oops] В 3 през нощта...взе ми се акъла [shame]
-
Бамби [inlovee]
-
Соленото езеро
-
If Only [inlovee]
-
August Rush [heart__]
-
Just my luck :)
Много е сладурски [inlovee]
-
College Road Trip :) не е лош
-
Изгледах снощи до половината "Краят на песента" ...
Българино, гледай го и ти!!!
-
А, хубави филми...
Аз тази сутрин гледах "Министерства се излагат, българите преебани пак"
Мнооо хубав филм.. Обикновено го дават по всички градове, а прожекциите са всеки ден :)
-
дам него и аз го гледах ... много интересен фим ... ама е тъпо щото никога няма хепи енд... тцтц от щатите ни заблуждават с хубав край на всеки филм ама... тука нещо не е баш така
-
Моите, твоите и нашите [lol] страшна комедийка :)
-
Zeitgeist [oops]
-
Over her dead body :)
-
Новото гадже на майка ми :)
-
Unrest
Невероятен!
http://youtube.com/watch?v=xkRdjam1JPc
-
The sweetest thing :)
-
Step up [inlovee] [inlovee] [inlovee]
Невероятен е [inlovee]
-
Senior Skip Day [lol]
-
Сексът и града, пак :p
-
Definitely,maybe :)
-
Млъкни! [lol]
-
The Lazarus Child
-
"Убиецът с отпечатъците" с Кевин Костнър и Деми Мур :)
-
The Hottie and the Nottie :) готино филмче
-
The Hottie and the Nottie :) готино филмче
и аз него гледах последно :)
-
мда не е лош и аз го гледах
-
Raise Your Voice [inlovee]
-
The Hottie and the Nottie :) готино филмче
И аз го гледах снощи [lol]
-
Знам какво направи миналото лято
Класика :p
-
Kronk's new groove [lol] [inlovee]
-
Явлението :)
-
Красивата и грозната
-
Click :)
-
Wanted & The Hottie and the Nottie :)
От 1ят очаквах повече, а 2ят - след 10тата минута знаех как ще свърши [lol] [lol]
-
American History X и накрая пророних малко сълзи признавам си филма е повече от невероятен!
-
Лейди и Скитника, Аристокотки, Роботи
ииии Събудих се на 30 до половината :)
-
Титаник преди малко по Фокс Лайф
-
Снощи - Титаник, към края обаче. Преди него гледах отново Ханкок [inlovee]
-
Титаник преди малко по Фокс Лайф
и аз :)
-
A walk to remember [reevvv] [sad3] [reevvv] [sad3] [reevvv] [sad3] [reevvv]
-
"МОРЕТО В МЕН" :)
-
Знам какво направи миналото лято
Класика :p
-
College Road Trip / Пътуване до колежа (2008) - отдавна не се бях смял така (http://www.totalmotorcycle.com/BBS/images/smiles/laugh5_smilie.gif)
-
нещо коледно с Мики Маус [lol] :p
-
40 годишният девственик [lol] [lol]
-
I still know what you did last summer :)
-
2/3 от Good luck Chuck [lol]
-
Сменени места [lol]
-
Strange Wilderness
-
'What happens in Vegas' , хареса ми.
-
Женско братство
-
Josh
-
The Bridge of San Luis Rey
-
Който се събужда в 5 сутринта, гледа The Bucket List от немай къде. [lol]
Не, филмът си е стойностен. 4 по петобалната му слагам.
-
Като рокерите :)
-
I Always know what you did last summer :)
-
[heart__] STEP UP [heart__]
-
The sisterhood of the traveling pants :)
-
Библиотекаря 2част
-
Jumper :) мн готин филм
-
Зашото аз така казах [inlovee] [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Just like heaven [inlovee]
-
Погрешен завой 2
-
Кунг-Фу Панда [lol] [inlovee] Много сладко филмче...В залата имаше само деца и на моменти се смеехме повече от тях [lol]
-
Последно гледах - Ханкок. Не беше лошо филмчето.
-
В като Вендета
-
Sex and the city
-
Die hard 4
-
Modigliani
-
Dodgeball [lol]
-
Terminator 2
-
Серия от OTH [heart__]
-
The Dark Knight
тоя филм беше невероятен
Хийт беше невероятен
даже Крисчън Бейл беше невероятен
[inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Sex and the city
-
The Dark Knight
тоя филм беше невероятен
Хийт беше невероятен
даже Крисчън Бейл беше невероятен
[inlovee] [inlovee] [inlovee]
И аз вчера го гледах и съм на същото мнение :)
-
Сам в къщи 2 [lol] [lol] [lol]
-
Аз, Ти и Дюпри [lol]
-
Нашествието
-
Шивачки (2007)
(http://img233.imageshack.us/img233/823/1072208oright6.jpg)
Резюме : Дора, Елена и Катя са на 20 години, от провинцията и единственото, което умеят, е да шият. Те пристигат в големия град, за да търсят работа, по-добър живот и разбира се - ... любовта.
След като разбират, че никой тук не търси шивачки, те са готови да приемат всякаква работа. Големият град ще даде шанс на момичетата да успеят, но готови ли са да платят цената, която той ще поиска от тях?
-
Moмиче на мафията [inlovee]
-
Аз съм легенда
-
Неуловим (Wanted). Много ми хареса.
-
Meet Dave
-
A Lot Like Love [inlovee]
-
Тhe things we lost in fire
-
Купон с преспиване :)
-
Проклятието на тутанкамон
-
Ханкок [inlovee]
-
Серия на ОTH и серия на 8 прости правила :)
-
Последно гледах Шаферът май [think] И то беше преди 2-3 седмици [oops]
-
Тhe legend of bloody mary :arrow: Пълна боза [lol] Сценариста се е изживявал като сценариста на "kill Bill", но е постигнал нулев ефецт, сценарий, идеи - слаб 2 [lol]
-
серийка на "Момичетата Гилмор" [inlovee]
-
Мумията 3: Гробницата на императора-дракон :>
-
готино ли е мимс? сменили ли са наистина актрисата дето играе жена му на тоя?
-
Много ми хареса на мен филма [inlovee] Аз другите 2 части нямам спомен да съм гледала [lol] Май само първа, ама отгоре-отгоре :) Жена му в 3-тата част е Мария Бело (ако си гледала Грозна като смъртта, собственичката на заведението, само че там е руса :) ) Не знам другите части как са били, но този е и като комедия :)
Абе, Лени, гледай го :p Мисля, че ще ти хареса :)
-
Училище за мошеници [lol]
-
Смело сърце [heart__]
-
X-files Season 2 :>
-
Денис-Белята
-
Черният рицар :) Хийт Леджър си изигра последната роля перфектно просто... [heart__]
-
Животното
-
Денят на катастрофата: Краят на света
-
Rich Kids
-
най накрая гледах и аз БАТМАН в петък
наистина просто шедйовър
то беше ясно че Леджър ще играе добре
но аз много се накефих и на играта и на останалите
ААРОН ЕКХАРТ беше много добър въпреки предишните му бози в които се е снимал
-
най накрая гледах и аз БАТМАН в петък
наистина просто шедйовър
то беше ясно че Леджър ще играе добре
но аз много се накефих и на играта и на останалите
ААРОН ЕКХАРТ беше много добър въпреки предишните му бози в които се е снимал
И аз и аз него гледах... Много над очакванията ми беше. За първи път филма е толкова реалистично направен по отношение на декора и сцените... Хареса ми! [inlovee]
-
Made Of Honor [heart__] много, много сладко филмче [inlovee]
-
най накрая гледах и аз БАТМАН в петък
наистина просто шедйовър
то беше ясно че Леджър ще играе добре
но аз много се накефих и на играта и на останалите
ААРОН ЕКХАРТ беше много добър въпреки предишните му бози в които се е снимал
И аз и аз него гледах... Много над очакванията ми беше. За първи път филма е толкова реалистично направен по отношение на декора и сцените... Хареса ми! [inlovee]
Съгласна съм :) Едва ме набутаха в залата, бях сигурна, че няма да ми хареса, но... [inlovee] А за Хийт Леджър нямам думи! Толкова е различен в този филм...Приживе беше казал в някакво интервю, че е вземал някаква хапчета специално за филма, че малко да лудне [lol] и месец преди да започнат снимките се е бил затворил сам в дома си, за да тренира Жокера :)
:arrow: Казанова пак :)
-
Мумията 3: Гробницата на императора Дракон
-
Ten Minutes Older - The Cello
-
Най-после гледах "The Dark Knight" , но не ми хареса много. Последните 20 минути бяха доста скучни.
-
Големият Стан [lol]
-
Последен изход 2
-
Wanted
-
Големият Стан [lol]
И аз :)
-
Mумията 3.... нещо есъм впечатлена интересно беше смешно беше...ама с тия снежни човеци.... а пъки на мен си ми липсва старата актриса - Рейчъл Уайз
-
Пропуснато обаждане
-
Fool's Gold
-
Fool's Gold
хубав ли е, защото мислех и аз да го гледам :)
-
Fool's Gold
хубав ли е, защото мислех и аз да го гледам :)
Гледай го, Теди [inlovee]
:arrow: Барби в Лебедово езеро гледахме със Стефания [oops] [lol]
-
Fool's Gold
хубав ли е, защото мислех и аз да го гледам :)
Да наистина е хубав [inlovee]
:arrow: FELON :)
-
Dark Knight [heart__]
Думите ми са малко просто за този филм. Оценка поне 12 от 10 [lol] [lol] [lol]
Хийт Леджър прави целия филм, в добавка с Крисчън Бейл - просто красота за очите [inlovee]
Образът на Жокера така ми се наби в главата, че постоянно се бъзикам и аз като се плезя като него и повтарям - "Why so serious?" & "Do you wanna know how I got these?" [lol] [lol]
Отново да кажа - Бейл - [nomer edno] Батман of all [lol]
-
You Don't Mess With The Zohan [lol]
-
Bring It On: In It To Win It
не ми хареса толкова, предната част беше по-добра
и пича беше по-як
не като тоя ... женчо [lol]
-
Freaky Friday [inlovee]
-
Dark Knight [heart__]
Думите ми са малко просто за този филм. Оценка поне 12 от 10 [lol] [lol] [lol]
Хийт Леджър прави целия филм, в добавка с Крисчън Бейл - просто красота за очите [inlovee]
Образът на Жокера така ми се наби в главата, че постоянно се бъзикам и аз като се плезя като него и повтарям - "Why so serious?" & "Do you wanna know how I got these?" [lol] [lol]
Отново да кажа - Бейл - [nomer edno] Батман of all [lol]
съгласна съм с теб много добър филм е станал
-
Семейство Симпсън : Филмът [smeeh] [nomer edno]
-
After Sex [lol]
-
Нарния, за Каспиян там.. [lol] Детско филмче [lol]
-
Зохан:Стилист от запаса :p
-
"Седем години в Тибет" - един от любимите ми. :)
-
Торбалан 1 и 2 ...
Дори нз защо ги гледах сама,но въпреки т'ва са супер добри филмчета,обачее..прекалено страшнички.. ;x Или поне за мен..
-
Пач Адамс :)
-
Big Stan - Големият Стан - Невероятен филм , с добре измислен сюжет и добрe подбран колектив от актьори!Браво и на Роб Шнайдер оправда очакванията ми справи се адски добре като режисьор и както винаги като актьор! :p :p :p Препоръчвам го на всеки , който не го е гледал.
-
На мен Пък Стан не ми хареса, мн плосък и повърхностен, но все пак беше забавен на моменти :)
:arrow: Freaky Friday, The Pagemaster, Ironman, Cruel intentions 3, High school musical 1,2, Bring It On, Bring It On: All or nothing, Mission to Mars и още имаше даже..
Така е, който е болен и седи по цял ден вкъщи [lol]
-
Ами първо вчера изгледах Красавцата и звяра [inlovee]
аа после "Lord Of The Rings - The Fellowship of the ring [inlovee]
-
After Sex [lol]
-
After Sex [lol]
и аз;)
-
Послепис Обичам те !!!!!!!!! Ау невероятен филм [confused] [confused] [confused]
-
Trust the Man
-
Freaky Friday
Ууу, мило, и аз го гледааах [inlovee]
Също и
Forgetting Sarah Marshall,
You don't mess with the Zohan [lol],
Kung Fu Panda [lol] - много готина анимацийка [inlovee],
Open season :)
-
Picture This :)
-
Forgetting Sarah Marshall,
-
Пулс
-
Досиетата Х
-
Made of Honor [inlovee] отново [lol]
-
Never back down
-
Не помня [evil]
-
Сериите на OTH, Gossip Girl & Prison Break [inlovee]
-
Серията на Клюкарката, Хубава жена и Сватбата на най-добрия ми приятел :) От сутринта е почнах филмовия маратон [lol]
-
Never back down
-
Хрониките на Спайдъруик :)
-
Черният рицар...пак :)
Иии Тайната :p
Тайната го гледам за 2-ри път с моя дръвчо [lol] Първият път бяхме аз, той, майка ми, двете ми сестри и мъжа на голямата ми сестра [oops] Беше преди 2 месеца и едва ни накараха тогава нас двамата, но много ни хареса и много промени живота ни и изобщо гледната ни точка за нещата [heart__]
Препоръчвам ви го! :p
-
Те бяха няколко на 1 ден
1.The Secret
2.Big Stan (аgain) - спуквам се от смях!
3.Picture This :)
-
The Notebook [crying]
-
My Sassy Girl - преди малко
-
The Mist
-
Big Stan
-
To, и серийките на Gossip girl & OTH
-
Zodiac
-
The Lizzie McGuire Movie [heart__]
-
Rumor has it
-
Wall-e [inlovee] [heart__] [lol]
-
Wall-e [inlovee] [heart__] [lol]
И аз, снощи на кино :) [inlovee]
-
August
-
Sex.And.The.City[The Movie]
-
My sassy girl :) [inlovee]
-
Поли [lol] :)
-
2 Fast 2 Furious
ебаси якото, се едно играя НФС ъндърграунд двойката
[lol]
-
Принцесата и таласъмите [inlovee]
-
Аве ей, таласъм :Р
Аз последно гледах "Числото Пи". ^^
-
"Властелинът на пръстените" [heart__]
-
"Властелинът на пръстените" [heart__]
и аз :)
-
Big Stan
-
Планината Броукбек
-
"Свободна игра" умрях от смях с Крис Рок и Адам Сандлар
-
Властелина за 4 път [inlovee]
Ах Орландо Блум [inlovee]
[lol]
-
четири серии на "Момичетата Гилмор" [lol]
-
четири серии на "Момичетата Гилмор" [lol]
Зарибен ли си баткааааа [lol] [lol]
-
хаха даа [lol] току що гледах още една [inlovee]
-
Така е - пристрастяването е сигурно - ще увеличиш още дозите [lol]
Аз още страдам от абстиненция.. Затова започнах пак от 5ти сезон нататък да гледам [lol] [lol] [lol] [lol]
:arrow: Серии на Heroes & Gilmore Girls
-
Реката на тайните
-
300 [heart__]
-
Американски кошмар - не ми хареса [confused]
-
My Mom's New Boyfriend
-
Един не тъп американски филм
-
Pulse :)
-
Closing the ring
-
The day after tomorrow
-
The Andromeda Strain --> Много добър! [a taka]
-
Ripple effect
-
Kaпан за родители :)
-
Mirrors един от най-добрите ужаси , които съм гледал до сега .... не са заложили толкова на кървавото отколкото на мистиката нещо , което плаши повече отколкото да видиш един труп разчленен на 23902392 части ... страшен е , загадъчен е държи те в напрежение през цялото време кара те да се замисляш на моменти какво ще се случи загатва толкова много неща а в другите ужаси знаеш на кой и кога ще му пръснат мозъка! Филма е убийствен препоръчвам го на всеки един стига да няма страх от огледала защото филма със сигурност ще засили този страх страшно много! :)
-
Около света за 80 дни :)
-
Deception
-
Over Her Dead Body... [inlovee] Биваше, лекичък и забавен :)
-
Смокинг :)
-
"Шоколад" :)
-
Кръв и шоколад [inlovee] Много ми хареса! :)
-
Shinobi
ако не беше vanilla_g нямаше да го гледам, и щях да испусна найстина много. Страхотен филм :)
-
Селото
-
Праведно убийство [inlovee] Страхотен [heart__]
-
Бръснарят
-
Mirrors
-
Wall-e
-
Денят на смъртта и Кървавата Мери :>
-
Taxi Driver
Отдал съм се на филми за колекционери тия бози които се правят напоследък не ми грабват окото....
-
Sweet November
-
Mirrors
Баси якият филм - много се зарадвах, че нямаше хепи енд [lol]
-
Почнахме да гледаме "Черна котка, бял котарак", но не бях много впечатлена и ми се доспа [confused]
-
Последно Клюкарката, 8-ми и 9-ти епизод на 2-ри епизод :p Дано утре излезе 10-ти [inlovee] [heart__]
-
Вавилон с Вин Дизел
-
"Секса и градът" .. страшно много ми хареса филмът [inlovee]
-
The Shawshank Redemption - боже колко смисъл има в този филм!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Ec4dGY46_1E
-
The sweet and the nottie :)
-
James Bond 007:Quantum Of Solace /Спектър на утехата/
Не беше лош. : >
-
Horton :) Много сладко филмче [inlovee]
-
Амии.. филмът по бтв вчера.
"Черният рицар" беше май.
-
G.D.JANE
Редник Джейн
поклон пред този филм ...
-
House M.D. 1,2,3 сезон наново [lol] *маниак* [lol]
-
Schindler's List ( Списъкът на Шиндлер) - прекалено брутален на моменти филм за мен отразяващ истинската реалност за това как са се държали..с евреите навремето...филма не е за хора със слаби сърца защото се разстрелват малки дечица...жени право в главата!
-
Страх от тъмното
Много гадно филмче ..
-
Keith :) много е хубаво филмчето :)
-
Мъж за милиони [bulgaria]
На мен лично много много ми хареса [i love youuuu]
-
Journey to the Center of the Earth :)
-
Thomas Kinkade's Home for Christmas :)
-
Saw 3 ;)
-
ATL [inlovee]
-
The Cliquе :) Не беше лош,но не е кой знае какво :)
-
Saw 4 :p
-
Пътувана до центъра на земята, на кино, 3D :) На мен ми хареса, добър си беше като за първи пълнометражен 3D филм :) [inlovee] После очите ми малко ме боляха, ама..доволна съм :p
-
"Never back down" и сташно много ми хареса. Отдавна не бях гледала толкова яко филмче. [chatlove]
-
"My Blueberry Nights"
Най-после се наканих да го гледам и ми хареса горе долу. : >
-
Step Brothers - става за гледане, ако няма какво друго да се предпочете :) смях има тук там :)
-
"Becoming Jane", посветен на писателката Джейн Остин. Хубав е. Препоръчвам го на романтичните душици.
-
"А сега накъде" на Рангел Вълчанов, но да си призная беше ми трудно да го разбера [confused]
-
Fireflyes in the garden :)
-
Powder :)
-
Мадагаскар 2 [nomer edno]
-
Мадагаскар 2 [nomer edno]
Дано да е добър [molitva] , довечера мисля да го гледам
-
Ами на мен ми хареса, доста се посмях :)
-
Madagaskar 2... мм забежка от времето :) +- ставА
-
Мадагаскар 2 [nomer edno]
Ами на мен ми хареса, доста се посмях :)
AAAaaaaAAAaaa Страхотен е, голям смях се смях :)
-
Ван Хелсинг, Saw 2,3 [lol]
-
Договор за Дядо Коледа 2 и Договор за Дядо Коледа 3 [inlovee] [inlovee] [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Fracture [heart__] Страхотен! :) И как не - Антъни Хопкинс все пак [inlovee]
-
Saw 5 [lol]
-
Снежни приятели
-
Истинската история за Червената Шапчица
-
Picture this
-
Истинската история за Червената Шапчица
Хах този беше добър... [lol] Една фраза много ме впечатли, като арестуваха лошия заек "Аз съм само малко зайче-байче!" [xa xa xa xa xa xa]
-
Красив и Криеница /последния го гледам за 5-ти път поне, но приятелките ми държаха да гледаме него :p /
-
Транспортер 3 ... все по тъпо и по тъпо става тва филмче [lol] [lol]
-
Денят, в който Земята спря
Нещо не бях очарова, само детенцето на Уил Смит ми хареса - голям бонбон е[inlovee]
-
[lol] И ти изпусна две буквички. Като си ги добавиш, ти позволявам да ми изтриеш и поста :p
-
Оффф Венето, Венетоооо [lol] [lol] [lol]
Недей ми философства, това не е моя раздел няма как да редактирам и трия :>
[inlovee]
-
[smeeh] [smeeh] [smeeh] [smeeh] [smeeh] Знам, Миче... [lol] [lol] [lol]
[na na] [na na] [na na] [heart__]
-
SAW V
-
Денят, в който Земята спря ;)
-
Коледата на Каръл :) [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
How to Lose a Guy in 10 Days / Как да Разкараш Гаджето за 10 Дни (2003)
Просто the best :p :p :p
-
Saw IV ... нещо се не става ...
My Mams New BoyFriend..... скучен.
-
Fracture [heart__] Страхотен! :) И как не - Антъни Хопкинс все пак [inlovee]
[a taka] [a taka] [a taka]
-
Definitely, maybe [inlovee] Супер сладко филмче [inlovee]
-
Sleepers (1996) :)
-
"Човек на 200г " или нещо такова ,аз заглавия не помня. [shame] [lol]
-
Shutter [confused] [confused] [confused] [confused] [confused] [confused] [confused] [oops]
Деа и гадния филм, после пак спах на светната лампа [shame]
-
"Да преживееш Коледа" :)
-
Saw 5 [inlovee]
-
Madagascar 2 [hip hip uraaa] [inlovee]
-
Денят в който земята спря
Ужасно готин филм :) страшно ми хареса [inlovee]
-
Open Season 2 [lol]
Супер весела анимацийка, много ме разсмяяя [lol] [inlovee]
-
The Duchess - Чудесен филм...
-
The Perfect Man - лек и приятен филм
The.Clique.2008.Proper.STV.DVDRiP.XviD-iNTiMiD - това е за тинейджърки...
-
Срок за влюбване :)
-
Първите 10 епизода от "Шепот от отвъдното" [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Tristan and Isolde [inlovee]
-
Passengers
-
Willd Child [lol] [heart__]
-
Mirrors
-
Mirrors
Хубав ли е филма? Изглежда ми такъв, но да попитам какви са твоите впечатления..
Аз пък гледам Анатомията на Грей тези дни.. първите епизоди от 3-тия сезон си тегля. Започна да ми става много интересен май. :]
-
От местопрестъплението Маями 4 сезон
Хубав ли е филма? Изглежда ми такъв, но да попитам какви са твоите впечатления..
Аз пък гледам Анатомията на Грей тези дни.. първите епизоди от 3-тия сезон си тегля. Започна да ми става много интересен май. :]
На мен лично ми беше доста страшен филма но не го гледах сама защото ме беше страх,после доста отбягвах огледалата в тъмното [lol]
-
The Duchess - Чудесен филм...
-
Mirrors
Хубав ли е филма? Изглежда ми такъв, но да попитам какви са твоите впечатления..
Horror ;)
-
Скъпа , уголемих детето [lol] [heart__]
-
Скъпа , уголемих детето [lol] [heart__]
И азз [lol]
И после по Нова - "Дони Браско" с Джони Деп и Ал Пачино.. [heart__]
-
The Duchess - Чудесен филм...
И аз го гледах този филм.Наистина е много хубав.
-
Shortcut to happiness - отбивка на времето... нищо особено освен червенокосата :) :p нали е дявола :)
-
Shortcut to happiness - отбивка на времето... нищо особено освен червенокосата :) :p нали е дявола :)
и аз го гледах :)
-
The Curious Case of Benjamin Button
-
Center stage: Turn it up [inlovee]
-
Vicky.Cristina. Barcelona
-
споменавайте дали ви е харесвал филма, който се гледали :) или защо не ви е харесал :) за да знаем какви да гледаме и какви не :)
-
The Illusionist - Хареса ми :)
-
The Illusionist - Хареса ми :)
Малко стар, но все още ми е сред любимите. Аз много си го уважавам :)
-
Хубава жена [inlovee]
-
How to Lose Friends And Alienate People / 2008 /
Не ми хареса изобщо [confused]
-
soccer mom
-
High school musical 3 :)
На мен лично ми допадат такъв тип филм и затова ми хареса [plezz]
-
Devil`s Bride
модераторите да ме извинят ако обичат но от къде го изтегли ?
-
От Замунда (http://zamunda.net/details.php?id=150857&hit=1) :) Качеството е далеч от идеалното, но какво да се прави, и така може да се гледа :)
-
мерси [heart__]
-
"Ип Ман" [inlovee] Който харесва филми за бойни изкуства, този е невероятен, защото е по действителен случай. Става дума за основателя на школата по Вин чун [heart__] [heart__] [heart__] Страхотен е и със сигурност пак ще го гледам
-
"Кратък път към щастието" - допадна ми
-
The Siterhood Of Traveling Pants 2 [inlovee]
-
Омагьосан [inlovee] Хареса ми :p
-
The Siterhood Of Traveling Pants 2 [inlovee]
За какво става дума?
-
The Siterhood Of Traveling Pants 2 [inlovee]
За какво става дума?
Ето резюмето:
Някои приятели просто си пасват! Базирана на добре продаваните серии от разкази на Анн Брашърс, "The Sisterhood of the Traveling Pants 2" ни грабва с 4 истории за живота на приятелки, чийто премеждия започват още в "The Sisterhood of the Traveling Pants." Сега вече, те са в колеж и поемат по различни житейски пътища за първи път. Всяка от тях ще почувства свободата, разделението, любовта и предизвикателните житейски уроци, които бележат тяхното индивидуално пътуване докато достигнат до зрелостта си. Въпреки, че хиляди мили и светове ги разделят те устояват на всичко и успяват да запазят връзката помежду си и да споделят новите си преживявания и успехи от сърце и с много смях , както в доброто старо време. И сега , повече от всякога успяват да оценят неизмеримата сила на тяхното приятелство. Това не само е филм за приятелството и разбирателството между хората, а и за трудностите ,които то среща по пътя на съграждането на собствения си живот. Тук можем да открием отговори на въпроси, които ни касаят и дерзаят, защото няма лесен живот, но когато е споделен с приятели и то истински поне винаги е весело и истинско !
И линк към филма
http://zamunda.net/details.php?id=147394&hit=1 (http://zamunda.net/details.php?id=147394&hit=1)
На мен лично много ми харесаха и двете части :)
-
Меесииии страшно много [heart__] Почвам да тегляяяя [inlovee] [gu6]
-
Моля :kissoflove:
-
The Curious Case of Benjamin Button [heart__]
-
Seven pounds
-
Picture Тhis [inlovee] Mного готино филмче [inlovee]
-
Истински лъжи
-
Подмяната [heart__]
Страхотен филм! На 2-3 пъти ми технаха сълзички [shame] Много силен [heart__]
-
"Гладиатор" и веднага след него "Предизвестена смърт"
-
Lower Learning, но не беше кой знае какво
-
"Гладиатор" и веднага след него "Предизвестена смърт"
И аз :)
-
Подмяната [heart__]
Страхотен филм! На 2-3 пъти ми технаха сълзички [shame] Много силен [heart__]
-
The.Curious.Case.of.Benjamin.Button
-
The.Curious.Case.of.Benjamin.Button
-
Flood :)
Много хубав филм :)
-
Camp Rock :)
Забавен беше, макар че доста преди края ми стана ясно какво ще се случи [lol]
-
Shortcut To Happiness :)
Хубав беше :) Хареса ми [inlovee]
-
Сватбеният певец [inlovee]
-
Транспортер 3 [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
The Curious Case of Benjamin Button - страхотен!
-
The Mistress Of Spices [heart__] [heart__] [heart__]
прекрасен филм ... [inlovee]
-
Странната история на Джеймс Бътън :) май така беше
-
Хвани ме, ако можеш :)
-
Чакалът :)
-
Странната история на Джеймс Бътън :) май така беше
Бенджамин Бътън :):):)
-
Последния филм, който гледах беше "Nights in Rodante" (не съм сигурна дали така се пишеше).
Романтичен и тъжен филм!
-
A Moment To Remember [heart__] [heart__] [heart__] [heart__]
Корейски, просто невероятен.. [heart__] Такъв рев падна.. [heart__] Абсолютно съм запленена от корейското кино [heart__] [inlovee]
-
The Secret - това е като научен филм, за тайната във всеки един от нас.
-
The Secret - това е като научен филм, за тайната във всеки един от нас.
Добър избор ;) Аз си гледам, когато почувствам нужда и след това съм изпълнена с енергия :)
:arrow: 16-та серия на Клюкарката
-
Godsend
-
Изгори след прочитане.. изобщо не ми хареса, а имах голямо желание да го гледам [confused]
-
The.Curious.Case.of.Benjamin.Button
Баси травмиращия филм, но е готин, признавам...
-
Спасяването на редник Раян [confused]
Не мога да определя наистина дали ми хареса, или не. Разочаровах се от самите герои във филма, но не мога и да отрека, че ме жегна до една степен [confused]
-
Wild child [inlovee] [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Направих си един киномаратон с участието на Клинт Истууд: Gran Torino, след него The Bridges of Madison County и накрая Unforgiven.
:)
-
Мълчанието на агнетата
-
Господарката на подправките
-
If only [cry5565]
Мноооого хубав филм [heart__]
-
Over Her Dead Body. Готино филмче, лекичко..точно каквито обичам.
А...може ли да помоля за малко помощ ? Преди време като разглеждах филмите из замунда попаднах на един, но субтитрите му не бяха готови и реших, че ще чакам [shame]. Та на български беше преведено като нещо от сорта на Глезла...за 13-14 годишно момиче с родители богаташи и т.н. Моля, някой ако знае оригиналното заглавие, да сподели. :p
-
Wild child - Калпазанка е филмът :)
:arrow: Последно Професионалистът с Белмондо :p Не знам за кой път го гледам, ама го гледах с баща ми, пък му е любим :p
-
Извън релси. :)
-
Zeitgeist - много съм впечатлена [inlovee]
-
Zeitgeist - много съм впечатлена [inlovee]
За какво става дума? На мен нищо не ми говори [heart__]
-
За какво става дума? На мен нищо не ми говори [heart__]
Ето:
http://forum.stih4e.com/index.php/topic,38262.0.html
-
Мерси много [heart__]
-
Мълчанието на агнетата..за 2-ри път :p
-
Матрицата [lol]
-
Зеления път :)
-
Зеления път :)
И аз.. [heart__]
-
Recep Ivedik / Реджеп Иведик (2008) (http://img.zamunda.net/bitbucket/recepivedika.jpg)
Уникален филм [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] Много ми хареса, страшно забавен [lol] [lol] [lol]
-
Реджеп Иведик (2008) - уникална турска комедия... :)
The Sisterhood Of The Traveling Pants I и II - готин филм :)
The great secret of water - научен филм за тайната на водата... доста интересен... ще ви накара когато пиете вода да мислите полжително ... върху водата докато я пиете :)
So Close - интересен е
SAW V - психарски пъзел... трябва да има и 6-та част
-
Реджеп Иведик (2008) - уникална турска комедия... :)
The Sisterhood Of The Traveling Pants I и II - готин филм :)
The great secret of water - научен филм за тайната на водата... доста интересен... ще ви накара когато пиете вода да мислите полжително ... върху водата докато я пиете :)
So Close - интересен е
SAW V - психарски пъзел... трябва да има и 6-та част
Аз съм го гледала. Страхотен е наистина, много забавен :)
-
The Man Without a Face
-
Another Cinderella Story [heart__] отново... [heart__] [inlovee]
-
Sex Drive [lol] Интересна комбинация, подобен на Пътуване до Европа и Американски пай. Имаше сцени, на които се спуках от смях [lol]
-
The Legend of Evil Lake (2003)
-
Changeling/Подмяната - филмът е с участието на Angelina Jolie. Коя друга, ако не тя би могла да придаде такива чувства!
-
Devdas [heart__]
Прекеасен филм
-
Вчера на кино гледах Бедният милиолнер
страхотен филм, след излизането ми от залата бях като вцепенена
нямах думи.... като сюжет не е нищо особенно (едно бедно момче печели стани богат.Всеки въпрос,който му задават е свързан с някаква история) но изпълненито е толкова въздействащо [inlovee]
-
Петък 13-ти ходихме на кино на Петък 13-ти....Така се зарадвах като видях, че ще дават нов страшен филм...Само, че филма беше ужасно тъп! Нямаше голям смисъл, нямаше история...И накрая редовния абсурд - убиеца беше жив, след като го убиха [lol]
-
Umrao Jaan :)
-
Странният случай на Бенджамин Бътън ... [inlovee] страхотен филм [heart__]
-
A Perfect World
-
Yes Man [lol] [good_]
-
Yes Man [lol] [good_]
-
ние в хасково си нямаме кино но гледах Редник Валънтайн – Руса и Опасна на компа
-
Целия първи сезон на OTH [heart__]
-
The way we were [inlovee]
-
Космическа Коледа :p
-
русалки
-
Jodhaa Akbar [heart__]
-
The mask of the Zorro [heart__]
-
[shame] Casanova [shame]
-
Марси Екс :p
-
Choker Bali [oops]
-
Врагът в Къщата
-
Маската на Зоро :)
-
Yes Man [lol]
-
Slumdog Millionaire - Беднякът милионер
Много хубав филм... [6te mal4aaa]
-
Yes Man [lol]
-
серия на "Клюкарката" [inlovee]
-
Bride wars [inlovee]
-
Беднякът милионер :) [inlovee]
-
серия на "Клюкарката" [inlovee]
-
Нероденият [3453535] Много страшен...
-
The secret life of bees
-
Втората част на Хари Потър [inlovee]
-
Втората част на Хари Потър [inlovee]
-
Рататуй [lol] [inlovee]
-
Зазидан :)
-
The Snow Queen (Korean Drama) [reevvv] [reeeev]
-
15 Август или без жени на море
-
Редник Валънтайн:Руса и Опасна [lol]
-
Bride Wars / Булчински войни (2009) [lol] [lol] [lol]
-
Seven pounds [nomer edno]
-
Bride Wars / Булчински войни (2009) [lol] [lol] [lol]
+ Boys Over Flowers - 6 серийки [inlovee]
-
A moment to remember [reeeev]
-
Мексиканецът :)
-
Inkheart :) не беше зле, хареса ми
и после гледахме Кралицата на прокълнатите за 10ти път [lol]
-
Булченски войни :) [inlovee] [heart__]
-
Changeling [reeeev]
-
Спайдермен 2
-
Eurotrip [lol] [lol]
-
The black baloon
-
Дипломирането
-
Чък Късметлията [lol]
-
"Хвани ме ако можеш"
-
Butterfly effect 3 :>
-
Family man [heart__]
-
Топло :)
-
Марли и аз :)
-
Life as a House
-
Марли и аз :)
-
Shortcut To Happiness
-
Ами май беше Vacancy 2. [mhmmmm] Обаче не видях много от него... [lol]
-
Taxi I [heart__]
-
Марли и аз :)
-
Knowing
-
The other end of the line [heart__] [heart__]
-
Major Movie Star :)
-
калпазанката
-
Сутринта гледах Атлантида по Нова.. [inlovee]
Страхотна анимацийка.. [heart__] :)
-
сега гледам мистър и мисис смит
-
Тренировъчен ден гледахме снощи с моята въшка [lol] [inlovee]
-
A moment to remember [inlovee] Страхотен филм
-
Днес ми е кино ден [lol]
Молан [inlovee] една от любимите ми анимацийки
и Малката Принцеса - Страхотен филм
-
Requiem for a dream :)
-
speak
-
He's just not that into you [inlovee]
-
The Cutting Edge / Кънки с остър връх - и трите филма -чудни са [inlovee]
-
Бърз и яростен 4 :) много е добър филма.
-
[ya yaaa da daaa]
-
Спящата красавица [inlovee]
-
Death trance
-
Да се събудиш на 30
-
Бърз и яростен 4 :) много е добър филма.
-
Седем :)
-
Светът е голям и спасение дебне от всякъде :)
-
Ниехт (Next) [lol] и ся гледам Смъртоносна Битка 1 мисля и 2 [lol] [lol]
-
9 седмици и половина :>
-
с Ицо си направихме филмов маратон [lol]
Гледахме:
Бързи и яростни 4,
Омагьосаният император,
Чудовища срещу извънземни,
Ловен сезон 2,
Мадагаскар 2,
Спирит,
Гаджето на най-добрия ми приятел,
The shutter (2004) и няколко серийки на
Пингвините от Мадагаскар [lol] [lol]
-
[oops] Зи, това за колко време бе [oops] [lol] Ние с моя един филм едва доглеждаме, и някой от двамата заспал... [confused]
-
Хахаха [lol] [lol] Ами то и аз честичко си заспивам,
ама тоя път само Бързи и яростни проспах [lol] [lol]
Като почнахме от неделя вечерта до вчера не сме се
отлепили от монитора.. [lol] [lol] [inlovee]
Тоя омагьосан император вече за 38745638 път го гледаме,
ама пак си се смяхме много.. [lol] Ако не си го гледала - гледай го! [inlovee]
-
Гледала съм го [inlovee] При нас списъка е по-стеснен - той не обича да гледаме анимации, а пък страшни филми по смъртно не мога да го накарам да гледа [lol] Голям е бъзльо [confused]
-
A Millionaire's First Love [inlovee]
-
Titanic [lol]
-
Гледала съм го [inlovee] При нас списъка е по-стеснен - той не обича да гледаме анимации, а пък страшни филми по смъртно не мога да го накарам да гледа [lol] Голям е бъзльо [confused]
Хахах, при нас е обратното. Обаче аз като изпищя, той подскача, голяма сме картинка [lol]
Опитахме да зяпаме Торбалан, обаче на мен ми е много срашен [confused]
-
Кървавия Свети Валентин :) на 3D беше готинко [youuu sexyyyy]
-
Powder blue [evala]
-
New in town :)
-
Requiem for a dream за пореден път.
Филм, който поразява съзнанието и те прави безмълвен.
А какъв саундтрак...
Просто го гледайте!
-
Снощи ходихме на Нощ в музея 2...голяма простотия, честно казано... [confused] много се разочаровах...и в залата, в Арена, бяхме само аз, приятеля ми и един шишко, който се смееше на всичко [oops] [lol]
Пък иначе в петък гледах дългоочаквания - Ангели и демони...Страхотен филм, който не е чел книгата, още повече ще му хареса, но определено книгата си заслужава повече /както във всички случаи де/ :)
-
Не съм гледала филм от 1 или 2 месеца [oops]
-
Ангели и демони [inlovee] Невероятен филм.. [heart__]
-
Гръм [inlovee]
-
Боен клуб :)
-
Гледах "Ангели и демони" Хубав е добре направен но както винаги книгата е 100000 пъти по добра
-
Princess [inlovee]
-
"Психаротерапия" и "Като рицарите" [inlovee] [inlovee]
-
Hitler The Rise Of Evil - психар пълен.
-
Seed Of Chucky [grrrIll]
Нямаше талава простотия просто - уникално тъп филм [lol]
-
Шивачки :)
-
10 неща които мразя у теб
-
Терминатор 4 :) Хареса ми
-
Царете на хаоса [lol]
-
Цар Лъв : >
Шивачки :)
Поздравявам те за избора на филма.
-
Шивачки :)
Поздравявам те за избора на филма.
Наистина много хубав филм, не очаквах да ми хареса толкова :)
:arrow: Baby on board
-
Coraline [lol] Малко детски, но пъй не беше зле :p
-
Изкуплението Шоушенк [evala]
Най-великият филм.. Просто.. ВЕЛИК!... [heart__] [evala]
-
От доста време се канех дали да го гледам или не този филм е по истински случай...и тъй като се запознах с истинския случай се заинтригувах настръхнах....
Екзорсизма на Емили Роуз е филма .... истинският случай е със Analise Michel
Не посмях да отлепя очи от монитора...този филм не е просто поредния ужас лишен от какъвто и да е смиъл това е horror базиран на нещо , което се е случило преди време и си е доста страшно в предвид , че всичко във филма се е случвало и може да се случи на всеки....
-
Requiem for a dream...
-
Последният ергенски запой... не беше лощо филмчето
-
елена от троя -хареса ми
-
Бермудският триъгълник 1,2 и сега тегля 3-та част
-
восъчната къща
-
Pearl Harbor - чудя се как до сега не успях да отделя няколко часа от живота си за да гледам този НЕВЕРОЯТЕН филм ... и аз се чудя защо песента на faith hill ме караше да настръхвам имало е защо филма е още по-по-по!!
Смея да твърдя , че измести всеки друг от класацията ми за любими филми....
-
Frankenhood [confused]
Пълна простотия.. [grrrIll]
-
Какво искат жените [lol] [lol]
-
Най-накрая накарах приятеля ми да гледа с мен Сексът и града, филма [lol] Гледала съм го 4 пъти, ама държах да го гледа с мен..та - май му хареса, въпреки да не иска да си признае :>
-
ЗДРАЧ :)
-
Предложението със Сандра Бълок... Много е хубав филма
-
Хрониките на Спайдъруик :)
-
Sweet November
-
Ефектът на пеперудата [inlovee]
-
"Конниците"
-
Angels & Demons [a taka]
И аз го гледах, ама не съм особено впечатлена.
Иначе последният - P.S. I Love You... Много емоционален филм. Който харесва драмите, определено ще го хареса [reeeev]
-
"Планината Броукбек"
Не беше лош, но не можа да ме грабне.
-
Flirting With Forty / Флирт с четиридесетгодишна
Не е лошо разтоварващо е филмчето
ммм даам и аз този гледах .много ми хареса [inlovee] ... сега се чудя кой да си пусна, че още не ми се спи [confused]
-
Неканеното...Определено ми хареса много
-
Как да разкараш гаджето си за десет дни :))))))
-
Ледена епоха трииииииии [inlovee] [inlovee] [inlovee] [inlovee] Цялата зала се пръсна от смях [heart__]
-
Ледена епоха 3 умрях от смях
-
Черна котка бял котарак е нема такъв филм
ааахаха чавале ромале [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
-
Черна котка бял котарак е нема такъв филм
ааахаха чавале ромале [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
[heart__] Един от любимите ми.
Я сом мале питбул... Териер - това е репликата
:arrow: "Шивачки" - голяма боза, поредното доказателство, че нашето кино не върви. След "Маймуни през зимата", тоя ме довърши.
-
Черна котка бял котарак е нема такъв филм
ааахаха чавале ромале [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
:arrow: "Шивачки" - голяма боза, поредното доказателство, че нашето кино не върви.
Напълно съгласна съм с това.
-
Пакосница [lol] не е лошо филмчето на мен ми хареса :)))
-
"Моят кървав Свети Валентин" хмм не останах много впечатлена,предвидим край
-
Мистър Дийдс [inlovee] [inlovee]
-
Flirting with Forty :)
-
Блясъкът на чистия ум
-
Рататуй [lol] [inlovee] [inlovee]
-
Борат - снощи по HBO само дето вече не ми е толкова смешен [lol]
-
Последният ергенски запой [xa xa xa2324] [xa xa xa2324]
-
"Четецът" [confused]
-
"ЧЕТИРИТЕ ПЕРА" с Хийт Леджър
-
С деца на море [bulgaria]
-
Wild child [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Surf's up [inlovee] [inlovee] [hip hip uraaa] [hip hip uraaa]
-
Аз последно гледах "Мис Март." Незнам какво толкова го хвалеха... Но пък не е крайно лош.
-
Елизабеттаун :)
-
Войната на таралежите :)
-
"Хлапакът" по Нова :)
пък сутринта - Ледена епоха 3 и
Bring it on: Fight to the finish [inlovee] [inlovee]
-
Серийка на The Four Gods a.k.a Тhe Story of the First King's Four Gods [heart__]
Невероятен корейски сериал с невероятни ефекти [heart__] [inlovee]
(http://estel.blog.bg/photos/6576/original/Kingsfourgodsposter(1).jpg)
-
Тегля си сезоните на Малкълм.. хих, много ми се е догледало пак..
-
Каспър Дружелюбният Призрак! [lol] [inlovee]
-
My sassy girl [inlovee]
-
Temptation of wolves [inlovee]
(http://www.9comic.com/jpg3/b/200411/2004112311564247367984.jpg)
Do Re Mi Fa Sol La Si Do [inlovee]
(http://img2.ak.crunchyroll.com/i/spire4/08312008/2/2/7/d/227d7e5f21f200_full.jpg)
The Snow Queen [cry] [heart__]
(http://www.asianinfo.org/asianinfo/korea/The%20Snow%20Queen.jpg)
-
Серийка на The Four Gods a.k.a Тhe Story of the First King's Four Gods [heart__]
Обожавам този сериал!!!! [inlovee]
-
[oops]
Тук има някой, който го знае [inlovee] [inlovee] [inlovee] Йеее [hip hip uraaa]
И на мен ми е в топ 3 сериали [inlovee] Страхотен е [inlovee] A Bae Yong Jun и Lee Ji Ah са най-добрите актьори [heart__] [inlovee]
-
И аз много харесвам азиатското кино. Страшно съм запалена, а на последък се заглеждам и по нови руски филми
Последния филм, който гледах беше "Кодът на апокалипсиса", руснаците започнаха да ме изненадват с кино :)
(http://static2.nanoset.net/assets/posters/big/14/10/264a07ae3bfa4c0abad752292d9ba0e4761d8995/The.Apocalypse.Code.2007.720p.BluRay.x264-Japhson.jpg)
-
Don't Say A Word
-
Аватар [inlovee]
-
Sex is zero, предстои двойката [lol]
-
The break up artist :)
-
Lord of the flies - доста добра екранизация по романа Голдинг
-
Шон от мъртвите [mhmm3454]
-
"Непробиваем" с любимия ми Адам Сандлър [inlovee] [inlovee] [inlovee]
-
Secret window
-
Abaut a boy - невероятен!!!
-
Правя си маратон от всички сериалчета, които не можех да гледам, докато компа ми беше развален - Heroes, OTH, Vampire Diaries, Gossip girl, House M.D., Desperate housewives [lol]
-
Серия от 5ти сезон на Отчаяни Съпруги :)
-
Seducing Mr. Perfect.. Много яко филмче [inlovee]
-
Вече изобщо не си спомням кои филми съм гледала напоследък - от едно известно време само Отчаяни съпруги гледам, но май на кино последно ходих на "Къде покриха Морган" /много свежо филмче/ и сега чакам да излезе Свети Валентин [inlovee] /с Джесика Албааааааааа [heart__] / и да ходим с мечо да го гледаме [inlovee]
-
Two Mules For Sister Sara
-
Почнах тези дни С жени на море, /а по кината като даваха рекламата изглеждаше много свеж/ трябва да го догледам :)
-
:arrow: Breakfast club [heart__] [inlovee]
Много ми харесва този филм, на първи поглед е толкова типичен, но самият факт че дава началото на поколение филми го прави сам по себе си уникален [heart__] Заслужава си гледането!
:arrow: Munje! a.k.a Светкавици! /сръбски/ [inlovee] Не се бях смяла толкова от не знам кога - даже не се сещам дали се смяла толкова на филм! Страхотен хумор и то от 2001 година [lol] Цялото кино излезе задъхано от смях и повтарящо определени лафчета от филма [lol] [inlovee]
-
U Turn лудичък филм ;)
-
Принцесата и жабокът [heart__]
-
Hachiko A Dog's Story / Хатико: Кучешка история [inlovee] Уникален филм, препоръчвам го на всеки.
-
"Гарфилд и приятели" [lol]
-
Forever Strong
Уникален филм!!!
-
A Walk To Remember
Уникален филм....Такава любов..Голяма!Истинска!Прекрасна!
Просто ако някой не го е гледал,това е филм кйто трябва да бъде гледан!
-
Студената планина
-
С жени на море голям смях
-
С жени на море голям смях
И аз снощи се забавлявах с него [lol]
За довечера съм си дръпнала Реджеб Иведик 2 - дано ми хареса както първата част
-
Ловци на шаферки [inlovee] Накефи ме мн.. [lol] [lol] [inlovee]
-
Отмъщението на Софи
уникално сладурски [inlovee]
-
Отмъщението на Софи
уникално сладурски [inlovee]
и аз мисля да го гледам тази вечер [inlovee]
:arrow: The Classic (страхотно корейско филмче, с доста добра идея, забавно, на моменти тъжно, романтично, но не и лигаво) [inlovee]
-
Alpha Dog
[lol]
мн добър ама мн псуват значи :D
-
Свети Валентин [heart__]
-
в момента: "Корина, Корина"
-
Отмъщението на Софи
уникално сладурски [inlovee]
-
The Kingdom (2007) / Кралството
Много е хубав!
-
Миме, Отмъщението на Софи е невероятен, нали? [heart__] [heart__] [heart__]
Снощи изгледах 100 дни с господин Арогантен [inlovee] [inlovee] [inlovee] Като изключа, че актьорската игра на главната героиня ме подразни на моменти, много сладък филм. Все повече започвам да се влюбвам в азиатското кино [heart__]
-
Хубав е много, обаче съм останала с впечатлението, че е корейски и си го пускам и гледам, гледам.. И на цял диалог нито една дума не схванах оО /не че мн разбирам, но оттук оттам хващам [lol]/ и като видях "China Taxi" и ми стана ясно, че не е корейски [lol] [lol] [lol]
100 дни с Мр. Арогантен и аз съм го гледала - момчето най ме изкефи, доста забавно филмче беше [lol]
Гледай ако не си "Do Re Mi Fa Sol La Si Do" и "Temptation of wolves". Сега съм си набелязала сериала "Liar game" (J-drama), и к-филмите "A frozen flower" и "More than blue", гледала ли си ги, да кажеш мнение??
-
ммм, не още, има ли ги в замундата?
-
Мисля, че да, ако не -> http://forum.animes-bg.com/viewforum.php?f=42&sid=7c1f07559eeb30b3afbeab5bc611dc98 [inlovee]
-
[gu6]
Гледах и "Всеки има малки тайни", но не ми хареса... можеше и по-добре да го направят
-
LOST Season 6
-
гледах Деня на влюбените! имаше някои добри моменти но като цяло филма е идеален пример за това как можеш да събереш 20 доста добри актьори и да направиш бълвоч!!!!
-
Once :) и превъзходен саундтрак ;)
-
200 килограма красота [inlovee] [inlovee] [inlovee] мнооого се смях [heart__]
-
"Похитителят на мълниите"
-
"A frozen flower" [heart__] [ooooo]
-
Did you heart about the Morgans?
Разочарована останах. Очаквах малко повече хумор :)
-
Хуморът беше доста тънък и на моменти не всеки би могъл да го усети:) Особено, ако идва от Хю Грант:))
-
Точно този на Хю Грант беше този, който ме впечатли и 2-3 реплики от Сара.. Нооо като цяло можеше и повече...
-
Свекървище [inlovee]
Марли и аз [inlovee]
-
The Book of Eli
-
Алиса в Страната на чудесата...Джонката [heart__] [inlovee]
иии някакви сериалчета вчера по Фокс-а:)
-
Twilight
В момент на упоморачение, което се засили след филма.
Блещукащ вампир [lol] [lol] [lol] [lol]
-
Сделката на Д-р Парнасъс [heart__] и серийки на О.С. [inlovee]
-
едно индийско филмче ...
"Dulha Mil Gaya"
интересно, смешно и развлекателно ...
[heart__] [inlovee] [heart__]
-
Everybody's fine
Хубав е филма :)
-
More than blue (а.k.a A story sadder than sadness)
Невероятен филм, много тежък, тъжен и най-вече смислен.. [heart__]
-
Magnolia, нещо не ми хареса особено освен края ;)
-
Казино :)
-
Легион :)
-
Вчера гледах Dera John (или С дъх на канела [oops] Страхотен бг превод.. Отново [lol] )
Днес - Now and forever (South Korea)
-
Untamed heart... :)
-
Dear John* [lol]
-
Оркестър без име :)
-
the ugly truht! супер смешно! хилейки се паднах от дивана!
-
The ugly truht! супер смешно! хилейки се паднах от дивана!
Така и не разбрах поради каква причина този филм е толкова хвален, популярен и титулуван за добър. Нищичко в него не можа да ме грабне [confused] Същата история като "От Париж с любов". Пари на вятъра...
Вчера гледах Dangerous Beauty (Съдба на куртизанка) и The Pursuit Of Happyness (в главната роля Уил Смит) и двата филма ми харесаха. Първия съм го гледала и преди, а вторият... чудесен - човешки, провокиращ, съпоставящ.
Преди ден-два гледах и последния филм на Джеки Чак - "Малък голям войник". Не го изпускайте. Особено знаейки, че не е американска продукция (: [heart__]
-
Wild Child [Калпазанката]
-
the hangover [lol]
-
а аз гледах Отстреляй Бившата уникален хилеж
-
Luther
-
Dear John [heart__]
-
Сериите на Gossip Girl, House M.D. и едно ново корейско сериалче, което започнах да гледам - Witch Amusement [inlovee]
-
Серийки на Приятели, 8-ми сезон и Мисия Лондон..найс, а? [lol]
-
Шоуто на Труман...
-
Специален доклад :)
-
Питър Пан :)
-
(http://arenabg.com/posters/0ecec805a402485863470266a59480da93c0736e28weekslater2_large.jpg)
Леле много гаден филм беше тоя само че аз съм гледала 28 дни по-късно.Имам в предвид гаден че ме беше страх [saddd]
Иначе последния филм,който гледах беше Million Dollar Baby :)
-
Серията на Vampire Diaries ( [ooooo] ) & серийка на The Big Bang Theory [inlovee]
-
"Алиса в страната на чудесата"
-
Сексът и града 2...леко разочарование, не ми доскуча за 2 часа и половина, само защото това са те! Сюжета куцаше..
-
Remember me [heart__]
-
Possession
-
"Усмивката на Мона Лиза" [heart__] :)
-
Leap year :)
-
Грета :)
-
Последната песен [heart__]
-
Странният случай с Бенджамин Бътън
Допадна ми
-
The Last Song ... просто е уникален този филм [inlovee] А и да не забравяме кой е автора на тази приказна история - Никълъс Спаркс
-
Hachi: A Dog's Tale :)
-
карибски пирати и междузвездни войни
-
Life as We Know It. [so_happy]
-
Life as We Know It. [so_happy]
И аз този :) Много ми хареса..
-
The green mile...за пореден път [heart__]
-
"Клетниците" [heart__]
-
Burlesque
-
Faster
Каква загуба на време [confused]
-
Faster
Каква загуба на време [confused]
Така е :))
The Man From Nowhere... много е добър филма!
-
The Man From Nowhere... много е добър филма!
има доста по-добри от него. Малко е комерсиален...
:arrow: The vampire diaries Останах разочарована от първите няколко серии но после ме грабна, признавам си и изгледах 2та сезона за няколко дена
-
Black Swan
Имаше нещо изключително завладяващо в този филм. Може би бе породено най - вече от факта, че до самия край нямах ясна представа какво точно става. В момента, в който си мислех, че съм на прав път с разсъжденията си, всичко се преобръщаше с главата надолу.
-
It's Kind of a Funny Story :)
-
drive angry / с мръсна газ
Изключително глупав филм.
-
Unknown - гласувам с 5 по Замунда скалата :)
-
Шерлок Холмс : Игра на сенки. Страхотен филм !
-
Шерлок Холмс : Игра на сенки. Страхотен филм !
И аз снощи ходих да го гледам. Много добър филм. Сюжет, ефекти, музика, сценарии, всичко на 6.
-
И да обича кучета :) [heart__]
-
серийка на "One Tree Hill" :)
-
Мисията Невъзможна - Режим Фантом
-
Game of thrones 2-те серии от новия сезон
-
Sherlock Holmes 2 и всички серии на Game of Thrones наведнъж [lol]
-
"Принцът на Персия" :)
-
Код Олимп , много як :)
-
Game of Thrones /Ep.3, S.3/
-
Company of heroes :) бях много приятно изненадан като видях уникално много българи като актьори, физуални ефекти и др. участващи в направата му :) и филма е сниман в Пловдив :)
-
Company of heroes :) бях много приятно изненадан като видях уникално много българи като актьори, физуални ефекти и др. участващи в направата му :) и филма е сниман в Пловдив :)
сега ме запали да го потърся и изгледам :)
Последно видях "Warm bodies" - романтици любители на вампири, феи, върколаци, шифтъри, демони и пр., ще ви хареса, този е за зомбита и е толкова сладък и свеж, че чак ме вдъхнови да го гледам пак. (ако обаче не харесвате лигави историйки - не гледайте :p)
-
Ридик